וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי הח"כים רוצים להצטרף למלחמת ההסברה

פנחס וולף

11.2.2010 / 12:39

קבוצת יועצי שרים וח"כים ביקשו לצאת, על חשבונם, לארה"ב ולבריטניה בניסיון להביא לניצחון במאבק ההסברתי של ישראל באוניברסיטאות. "איננו יכולים לשבת מנגד"

קבוצה של יועצי שרים וחברי כנסת מבקשים לצאת ל"מלחמת הסברה" לאוניברסיטאות בארצות הברית ובבריטניה, ואף לממן מכיסם את כרטיסי הטיסה. חברי המשלחת פנו ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין בבקשה לאפשר להם להסתייע במנגנון הכנסת לצרכי ארגון הנסיעה.

במכתב שהועבר לריבלין ציינו חברי המשלחת כי "לאור דברי הנאצה האנטי-ישראליים שספגו שגריר ישראל בארצות הברית מייקל אורן וסגן שר החוץ דני איילון בעת נאומיהם באוניברסיטת קלפורניה באיירבין, ארצות הברית, ובאוניברסיטת אוקספורד בבריטניה, התגבשה קבוצה של יועצי שרים ועוזרים פרלמנטריים שתגיע לאחת מהאוניברסיטאות הללו במטרה להציג בפני הסטודנטים את האמת אל מול גלי ההסתה הפרו-פלסטינית".

עוד נכתב כי "אנו מצויים במלחמת ההסברה, פשוטו כמשמעו, ואיננו יכולים לשבת מנגד. קיים חשש שמיעוט קיצוני עלול לסחוף את דעת הקהל, אם קולו של הצד הישראלי לא ישמע ברמה. אין מדובר פה בעניין פוליטי, אלא שנושא לאומי החוצה מפלגות, ועל הקבוצה נמנים יהודים וערבים מכל הקשת הפוליטית".

בכוונת חברי המשלחת לצאת למסע ההסברה בתחילת פגרת פסח של הכנסת בעוד כחודש. יוזמי המשלחת הם רועי וולף, עוזרו של ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) ומשה ענבר, יועץ התקשורת של יו"ר הבית היהודי, השר דניאל הרשקוביץ. מלבדם, חתומים על המכתב עוזרים של חברי כנסת מסיעות קדימה, הליכוד, העבודה, ישראל ביתנו, יהדות התורה, מרצ וש"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully