וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלי ארלוזורוב: 3,000 איש נרשמו לקבוצה

גיא ליברמן

11.2.2010 / 13:25

היסטריית קבוצות הרכישה ממשיכה: על פי דיווחי מארגני קבוצת רכישה שמיועדת לזוגות צעירים בת"א, נרשמו באתר האינטרנט של הפרויקט 3,000 איש שמתעניינים להצטרף

היסטריית קבוצות הרכישה ממשיכה. על פי דיווחי מארגני קבוצת רכישה שמיועדת לזוגות צעירים בתל אביב, נרשמו באתר האינטרנט של הפרויקט החל מהבוקר 3,000 איש שמתעניינים להצטרף לקבוצת הרכישה. מדובר בקבוצה אותה מארגנים החברות אור סיטי, שבשליטת ענבל אור, וכן האחים עו"ד יצחק ועידו חג'ג'.

הקבוצה מבקשת לבנות על מתחם בשטח 10 דונם במשולש איילון שצמוד לנתיבי איילון ולאולמי רסיטל צמד מגדלים בני 40 ו-46 קומות ובהם 486 דירות - רובן בגודל של 2 ו-3 חדרים. המארגנים מציעים את דירות 2 החדרים החל מ-950 אלף שקל ואת דירות ה-3 חדרים החל מ-1.3 מיליון שקל. כמו כן ייבנו דירות 4 חדרים שיימכרו החל מ-1.8 מיליון שקל.

לדברי המארגנים הם מייעדים את הקבוצה לצעירים, בדגש על זוגות צעירים בלבד עד גיל 35. המארגנים קיבלו השבוע אופציה לרכישת המגרש תמורת 280 מיליון שקל מבעלי המגרש – חברת קרסנט הייטס שבשליטת האמריקאי סאני קאהן. לדברי המארגנים, הם צופים כי רבים נוספים יירשמו לקבוצה. עוד מסרו המארגנים כי בשבועות הקרובים ייערך כנס על הפרויקט בגני התערוכה, ולאחר מכן תגובש הקבוצה באופן סופי. לדבריהם, סך ההשקעה בפרויקט נאמד ב-850 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully