וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל תקף שוב - ונשלח ל-13 חודשי מאסר

איילה חננאל

10.2.2010 / 18:23

עופר צרפתי המוגדר כעבריין מין סדרתי, שוחרר מהכלא במאי 2009. כחודש לאחר מכן הוא חזר לסורו וביצע מעשה מגונה בנערה בת 15. ביהמ"ש שוב שלח אותו לכלא

13 חודשי מאסר נגזרו היום (רביעי) על עופר צרפתי, עבריין מין סדרתי בן 33, שהורשע בביצוע מעשה מגונה בנערה. כבר בעבר הורשע צרפתי בביצוע מעשה סדום בקטין, בעילת קטינה, מעשה מגונה ומעשה מגונה בפומבי. צרפתי ריצה עד היום בגין עבירות המין בהן הורשע מאסר של שלוש שנים ותשעה חודשים. במהלך מאסרו הוא אף ביצע מעשה מגונה בפני עובדת סוציאלית שטיפלה בו בכלא. עם שחרורו, הוגדר צרפתי כעבריין מין בעל מסוכנות גבוהה מאוד, והוטל עליו פיקוח של חמש שנים.

צרפתי שוחרר מהכלא בחודש מאי 2009, אלא שפחות מחודש לאחר שחרורו, הוא נעצר פעם נוספת בחשד לביצוע מעשה מגונה בנערה בת 15. לפי כתב האישום, בעת שהילדה התהלכה עם כלבה בסמוך לביתה באזור השרון, ניגש אליה צרפתי וביצע בה מעשה מגונה. הנערה פרצה בבכי, אך זה לא מנע מצרפתי להמשיך במעשיו עד שהיא נמלטה וסיפרה לאמה על שאירע. המשטרה עצרה את צרפתי תוך זמן קצר.

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע היום את צרפתי בביצוע מעשה מגונה בקטינה וגזר עליו כאמור 13 חודשי מאסר בפועל. בגזר הדין ציינה השופטת רחל קרלינסקי כי "מדובר באדם בעל הפרעת אישיות קשה וסטיה מינית, שיכולתו לרסן את דחפיו או לתעל את תסכוליו לקויה" וכי "ההרשעה, הענישה והפיקוח לא מהווים גורמים מרתיעים ואינם מסייעים במניעת עבירות חוזרות".

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully