וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין ברשות מטלטלת גם את חמאס

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.2.2010 / 17:31

בארגון הגיבו בחריפות על פרשת השחיתות והמין שבה מעורבים בכירי הרשות וקראו לפתח להקיא מקרבו את המושחתים. עוד הזהירו: "ישראל תנסה לסחוט את הרשות כדי לאלצה לשוב לשולחן המו"מ"

בתגובה לפרסום פרשת השחיתות והמין שבה מעורבים בכירי הרשות הפלסטינית, קרא היום (רביעי) ארגון חמאס לארגון פתח להקיא מקרבו את כל המושחתים. בהודעה שפרסם חמאס נמסר כי זו אינה הפעם הראשונה שבה מעורבים בכירי פתח בפרשות מין ושחיתות. "המנהיגים הללו אינם מייצגים את העם הפלסטיני אלא את עצמם בלבד. על פתח להיפטר מהם ולהעמידם לדין", נכתב. חמאס הזהיר עוד כי ישראל עלולה לנצל את הפרשות הללו "כדי לסחוט את הרשות ולדרוש ממנה לשוב לשולחן המשא ומתן ללא תנאים".

הבוקר הביעו ברשות הפלסטינית זעם על עיתוי הפרסום של פרשת השחיתות בצמרת הרשות בכלי התקשורת בישראל. בכיר בפתח וברשות מסר לוואלה! חדשות כי הממונה על המלחמה בשחיתות במודיעין הכללי, פהמי שבאנה, שטען בראיונות לתקושרת הישראלית כי חשף בכירים ברשות שגנבו מקופת הרשות מיליוני דולרים "חשף את הפרשה בעיתוי לא מקרי ולא תמים בכלל". לטענתו, חשיפת הפרשה בעת הזו נועדה לפגוע במאמצים לחדש את המשא ומתן עם ישראל.

שבאנה המתגורר במזרח ירושלים, חשף השבוע מסמכים, תמונות וצילומים שמהם עולה כי בכירים ברשות שלשלו לכיסם מיליוני דולרים מכספים שנתרמו לרשות ממדינות אירופה. בנוסף הוצגה קלטת וידאו שבה נראה ראש לשכתו אבו מאזן, רפיק אל-חוסייני, כשהוא מקיים "ראיון עבודה" בחדר המיטות עם מזכירה מיועדת. שבאנה טען כי נאלץ לעזוב את עבודתו לאחר שחשף פרשת מין בצמרת הרשות. בנוסף, איים על אבו מאזן ודרש ממנו לפטר את אל-חוסייני אחרת יחשוף פרשות שחיתות נוספות שיזעזעו, לדבריו, את הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully