וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני נוער הפכו ילדה לשפחת מין

איילה חננאל

10.2.2010 / 9:25

פרשת מין מזעזעת באזור העמקים הותרה לפרסום. 12 נערים בגילאי 14-17 חשודים כי במשך ארבע שנים אנסו ילדה בת 14 וביצעו בה מעשי סדום ומעשים מגונים. עורך דינם של הנערים: "כל המעשים נעשו בהסכמת הנערה"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

12 נערים בגילאי 14-17, הלומדים במוסד חינוכי באזור העמקים נעצרו לפני שלושה שבועות, בחשד שבמשך ארבע שנים תקפו מינית ואנסו נערה בת 14 מאז היתה בת 10. הפרשה החמורה הותרה היום לפרסום, והיא נחשפה לאחר שאחד התלמידים התרברב על כך שקיים יחסי מין עם הילדה תמורת 10 שקלים. הנערים חשודים בביצוע מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום. חלק מהנערים חשודים בנוסף בסחיטה ואיומים. הם נחקרו ושוחררו למעצר בית.

הנערה גוללה בפני עובדת הרווחה במוסד בו למדה את מסכת ההתעללות שעברה, לטענתה. לדבריה חלק מהמעשים בוצעו בביתה בשעה שהוריה נעדרו מהבית וחלק מהמעשים בוצעו במקלט השכונתי הסמוך למקום מגוריהם של הצעירים. חוקרי המשטרה, בראשות סגן ניצב יוסי שרביט, שהחלו בחקירה סמויה, עצרו את הנערים. לטענת הנערה, במרבית המפגשים הנערים איימו על חייה בסכין ולאחר מכן תקפו אותה מינית.

משפחתה של הנערה מוכרת לשירותי הרווחה, ומאז שהחלה הפרשה עברה הנערה במשך ארבע שנים כמה בתי ספר בשל קשיי הסתגלות. הנערה שהתה גם בפנימייה ולדבריה התוקפים הגיעו לשם והמשיכו לתקוף אותה מינית כשהם מצלמים את המעשים במכשירי הטלפון הסלולרי ומפיצים את התמונות ברשת האינטרנט.

עו"ד יניב אביטן, המייצג שלושה מהחשודים בפרשה, הכחיש הבוקר בשיחה עם וואלה! חדשות את החשדות המיוחסים להם: "לא בוצעה על ידי הנערים כל עבירה פלילית. הם מסרו גרסה סדורה לגבי חלק מהחשדות וידעו לומר את הקשר שלהם אליה, את מידת ההיכרות שלהם איתה ואת פרטי המפגשים". לטענתם של הנערים, כל המעשים המדוברים נעשו תוך הסכמה מוחלטת ולעיתים התקיימו אף המפגשים מלכתחילה ביוזמתה של המתלוננת. עו"ד אביטן הוסיף ואמר כי הטיפול בתיק הזה צריך להיעשות על ידי גורמי הרווחה בלבד – זהו המקום הנכון והראוי לטפל בפרשה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully