וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מאיים: "נפגע בישראלים בחו"ל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.2.2010 / 9:35

במלאת שנתיים לחיסול קצין המבצעים של הארגון, עימאד מורנייה, מאיים חיזבאללה בנקמה: "מורנייה חוסל מחוץ ללבנון, ולכן יש לנו זכות לנקום בישראלים בכל מקום בעולם"

ארגון חיזבאללה יציין ביום שישי הקרוב שנתיים לחיסולו בדמשק של קצין המבצעים של הארגון, עימאד מורנייה – ומשגר בתוך כך איומי נקמה לעבר ישראל.

בשיחה עם העיתון הסעודי "אל-מדינה" אמר היום (רביעי) גורם בכיר בארגון הלבנוני כי חיזבאללה "לא ישכח" לנקום את דמו של מורנייה: "מורנייה חוסל מחוץ ללבנון, ולכן לחיזבאללה יש זכות לנקום בישראלים בכל מקום בעולם", הזהיר.

"הזרוע הצבאית של חיזבאללה מחויבת לנקום ברוצחיו הישראלים", מסר הגורם הבכיר לעיתון שרמז עוד כי התגובה לחיסול תהיה קשה ביותר: "התגובה לחיסול חייבת להיות שוות ערך למעמדו של האישיות אשר חוסלה". הגורם מסר כי בפני חיזבאללה עומדות מספר אפשרויות לנקמה שגובשו בעבר, "אולם מספר גורמים עיכבו את ביצוען".

לפני שנתיים, ב-12 בפברואר 2008, חוסל בלב שכונת סוסה בדמשק קצין המבצעים של חיזבאללה ואחד המבוקשים הבכירים ביותר לישראל ולמדינות נוספות רבות, עימאד מורנייה. מורנייה, אשר עמד מאחורי שורה ארוכה של פיגועים ובראשם הפיגוע בבואנוס איירס, חוסל כתוצאה מפיצוץ שאירע במשענת הראש במכוניתו. חיזבאללה האשים מיד את המוסד בחיסולו של מורנייה, אולם ישראל מעולם לא הגיבה להאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully