וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על חיי אשתו, נמלט ונמצא דקור בבטנו

איילה חננאל

9.2.2010 / 22:46

תושב נצרת איים על חיי אשתו, ולאחר שנמלט מדירתו נמצא סובל מפצע דקירה בבטנו. מוקדם יותר, שם קץ לחייו גבר שנחשד כי דקר את אשתו ופצע אותה באורח בינוני-קשה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

שני מקרים אלימים נגד נשים הסתיימו היום (שלישי) בתוצאה טרגית. גבר שחשוד כי דקר את אשתו ופצע אותה באורח בינוני עד קשה בראשון לציון, נמצא תלוי וללא רוח חיים לאחר שנמלט מהמקום בו עבדו השניים. מאוחר יותר הערב נמצא בנצרת גבר אחר שהיכה את אשתו ואיים על חייה כשהוא סובל מפצע דקירה בבטנו.

המקרה בנצרת החל הערב כאשר אישה בת 53 התקשרה למוקד המשטרה והתלוננה כי בעלה מכה אותה ומאיים עליה בסכין. כוח משטרה שהוזעק לבית שבשכונת אניס-קרדוש בעיר דווח על ידי השכנים כי כי הבעל בן ה-66 נמלט מהדירה.

השוטרים סרקו את האזור, ולאחר זמן לא רב מצאו את הבעל בקרבת מקום כשהוא מוטל על הארץ עם פצע של דקירת סכין בבטנו. הוא פונה על ידי צוות מד"א במצב בינוני לבית החולים האנגלי בעיר, שם הוכנס לחדר הניתוח. המשטרה הציבה שמירה על הבעל, שעם שחרורו מבית החולים צפוי להיעצר לחקירה. נפתחה חקירה לנסיבות המקרה, ולא ברור עדיין מה גרם לפציעתו של הבעל.

מוקדם יותר הערב נמצא הגבר החשוד בדקירת אשתו באולם השמחות בראשון לציון כשהוא תלוי וללא רוח חיים על עץ ברחוב המוכתר בעיר. המשטרה ניהלה מצוד אחר הגבר, שלפי החשד דקר את אשתו ופצע אותה באורח בינוני עד קשה. שוטרי תחנת ראשון לציון ביצעו חקירה וסריקות שהובילו למציאת הגבר, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

מחקירת המשטרה עלה כי בשלב מסוים במהלך היום השניים נשלחו לבצע מטלה במחסן האולם. שם ככל הנראה התעורר ויכוח ביניהם שבמהלכו דקר הבעל את האישה מספר רב של פעמים בפלג גופה העליון, ונמלט מהמקום. בעל האולם שהגיע למחסן מצא את האישה מוטלת על הרצפה ומדממת. הוא הזמין את מד"א והמשטרה שפינו אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully