וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקין וילון בלול עופות - ונחנק למוות

רמי שני

9.2.2010 / 17:38

תושב קיבוץ ניר עוז נחנק למוות, לאחר שבגדו נתקע בגלגל מכני במהלך התקנת וילון הצללה בלול בקיבוץ. הוא הותיר אחריו שלוש בנות

גבר כבן 40 נחנק למוות היום (שלישי) בקיבוץ ניר עוז בנגב המערבי בעת שהתקין וילון מכני בלול עופות במשק. רופא הקיבוץ וצוות של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של האיש. נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה כי הפועל עבד בהתקנה של וילונות הצללה מכניים בלול של הקיבוץ. מדובר בווילונות שמועלים ומורדים באמצעות כבל במערכת המופעלת על ידי מנוע חשמלי, ושמטרתם שליטה על מעלות החום בתוך הלול.

בשלב מסוים החל המנוע החשמלי לפעול מסיבה שאינה ברורה ולגלול את הכבל שאמור היה להחזיק את הווילון. כתוצאה מכך, נתפס הבגד העליון של העובד, והוא החל להימשך לכיוון הגלגל עליו נכרך הכבל. האיש הועלה לכיוון הגלגל ומשהגיע לסופו, נחנק מהבגד שנתפס בגלגל.

עובד שהיה עמו הבחין בנעשה וניסה להוריד אותו מהגלגל בו הוא נתפס. במהלך השחרור, האיש נפל לקרקע ונפגע כתוצאה מכך. רופא הקיבוץ וצוות מד"א קבעו את מותו של האיש, עולה מארגנטינה שהגיע לקיבוץ לפני כשנה עם משפחתו בה שלוש בנות - ילדה וזוג תאומות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully