וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי שליט התעמתו עם אמהות האסירים

יוסי מדריסוביץ'

9.2.2010 / 13:11

קבוצה של פעילים למען השבתו של החייל החטוף, הגיעה לכלא הדרים שבשרון ומנעה מאמהות של אסירים פלסטינים את כניסתן לכלא. הפעילים מרוצים: "הפכנו את האמהות לשגרירות שלנו"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

כ-70 פעילים ב"צבא החברים של גלעד" קיימו הבוקר (שלישי) הפגנת מחאה מול שערי כלא הדרים שבשרון, למען השבתו של החייל החטוף גלעד שליט. במהלך ההפגנה מנעו הפעילים מבני משפחותיהם של האסירים הפלסטינים להיכנס לכלא והתעמתו עמם. הפעילים דיברו עם מספר אמהות פלסטיניות וביקשו מהן ללחוץ על ארגון חמאס, להתקדם במשא ומתן על שחרורו של שליט.

מרכז אגף המשימות של התנועה הקיבוצית, יואל מרשק, אמר לוואלה! חדשות כי "שני דוברי ערבית שוחחו עם בני המשפחה של האסירים הפלסטינים והסבירו לאמהות שעם החזרת שליט, אפשר להחזיר גם בתמורה אסירים עם דם על הידיים ולסיים את המצור על עזה. הפכנו את האמהות לשגרירות שלנו. אמרנו להן 'בצעו את העסקה עם ממשלת ישראל', זאת למעשה היתה המטרה של הפעילות שלנו. המטרה לא היתה למנוע את הביקור".

מרשק ציין כי ביום שישי מתכוונים הפעילים לקיים הפגנה נוספת מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. לדבריו, "הזחיחות של נתניהו הובילה לקיפאון במשא ומתן. ביום שישי נזכיר לו את האחריות לגורלו של שליט. החלטנו לחזור לקדמת הבמה ולנסות ללחוץ על המנהיגים כאן ובעזה, כדי שהעסקה תצא אל הפועל. גלעד לא ראה אור יום כבר 1,335 ימים. היתה קלטת, אבל גם את רון ארד ראו בטלוויזיה ואחר כך הוא נעלם. שליט הופך להיות ארד מס' 2"

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully