וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': נפעל בתקיפות נגד פגיעה בשופטים

רמי שני

9.2.2010 / 15:20

בעקבות הצתת רכבו של השופט המחוזי משה גלעד, הבהיר השר לביטחון הפנים: "האלימות נגד שופטים היא חציית קו חמורה. נהיה חסרי פשרות מול כל אדם שיעלה בדעתו לפגוע בשלטון החוק"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף; עריכה: דורון שטיין)

"האלימות נגד שופטים היא חציית קו חמורה. נגביר את האבטחה, ונהיה תקיפים וחסרי פשרות אל מול כל אדם שיעלה בדעתו לפגוע בשלטון החוק". כך הצהיר היום (שלישי) השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' במהלך ביקור בשדרות.

אהרונוביץ' גם קיבל בביקורו סקירה על מעצרים שבוצעו בקרב ארגוני הפשיעה בדרום, שיבח את פעילות היחידות שהשתתפו בפעילות ואמר: "תושבי הדרום יכולים עתה לחוש בטוחים יותר".

אלמונים הציתו אמש בעכו את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד, לא הרחק מביתו. בעקבות ההצתה, קבע מפקד המחוז הצפוני כי רמת האיום האיום נגד השופט גלעד גבוהה, ויש לתגבר את האבטחה סביבו.

שר הביטחון אהוד ברק אמר בתגובה להצתת הרכב, כי "זו פגיעה בדמוקרטיה, בשלטון החוק ובאחד המוסדות היותר חשובים של מדינה דמוקרטית. כולנו נדרשים לפעול ביד ברזל כדי להגן על שופטי ישראל, על מעמדם ועל עצמאותו וריבונותו של בית המשפט". ואילו שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, תקף את שרי הממשלה שלדבריו "תוקפים את השופטים, וכל העם שומע את הקולות ואומר אם ככה ארזי הלבנון, אז אזובי הקיר יכולים לעשות מה שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully