וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מצרים: "אמות לפני שאאמן את ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.2.2010 / 13:18

מאמן נבחרת מצרים בכדורגל, חסן שחאתה, הופתע מהקריאות בישראל למנותו למאמן הנבחרת: "איך הציונים חושבים שאקבל על עצמי משימה לאמן במדינה שרוצחת ילדים, נשים וזקנים?"

לתשומת לב עיתונות הספורט: אם שקלתם בימים האחרונים לפנות למאמן נבחרת מצרים, אלופת אפריקה הטריה, בהצעה להגיע ארצה ולאמן את הנבחרת בכחול לבן – כדאי שתשקלו את זה פעם נוספת. המאמן המצרי, חסן שחאתה, נדהם בימים האחרונים מהקריאות מצד כלי התקשורת בישראל למנותו למאמן הנבחרת.

העיתון המצרי "אל מסרי אל-יום" דיווח הבוקר (שלישי) כי שחאתה התבטא במילים חריפות מאד על פרסומים בישראל שקראו למנותו לתפקיד הרם: "אני ומשפחתי מעדיפים למות מרעב מאשר אפילו לחשוב על לאמן את נבחרת ישראל בכדורגל", אמר והוסיף: "אני בהחלט מבין את קנאתם של הישראלים בהצלחת נבחרת מצרים לאור ההישגים שלה מדי שנה בשנה – אולם איני יכול אפילו לשקול ביקור בישראל או לחשוב על לאמן את נבחרתם, אפילו אם זו היתה הנבחרת היחידה בעולם שתבקש את שירותיי ואת ניסיוני.

שחאתה, שהביא את נבחרתו לניצחון שלישי ברציפות באליפות אפריקה לאומות, זעם על שאלת עיתונאים שביקשו את תגובתו לדיווחים ואמר עוד: "איך הציונים מעזים לחשוב שאקבל על עצמי משימה לאמן נבחרת של מדינה הרוצחת ילדים, נשים וזקנים?", תהה שחאתה בזעם.

"כיצד אוכל לתרום להעלאת קרנה של נבחרת המייצגת מדינת כיבוש? לאורך כל חיי אני שומע שישראל רוצחת ערבים, משגרת טילים, מחריבה ערים וכפרים, אולם זו הפעם הראשונה בחיי שאני שומע שבישראל משחקים גם כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully