וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת גז

עדי דברת-מזריץ

9.2.2010 / 10:34

אחרי שתפתח השנה 20 סניפים נוספים מחוץ לתל אביב, תהפוך רשת 'קפה קפה' לגדולה בישראל

קפה קפה תהיה רשת בתי הקפה הגדולה בישראל עד סוף השנה. ל-TheMarker נודע כי הרשת תפתח 20 סניפים חדשים במהלך 2010. הסניפים החדשים, שימוקמו כולם מחוץ לאזור תל אביב, ייפתחו בהשקעה מדווחת של כ-30 מיליון שקל.

לאחר פתיחת הסניפים תמנה הרשת, שמונה כיום 96 סניפים, 116 סניפים. לשם השוואה, רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, ארומה ישראל, מונה כיום 102 סניפים והודיעה כי תפתח עשרה סניפים נוספים במהלך 2010. הסניפים החדשים יפתחו בקרית טבעון, צומת פלוגות, צומת ברורים, הקניון הגדול פתח תקוה, אזור המלאכה פתח תקוה, רחוב בצלאל בירושלים, שכונת רמות בירושלים, המושבה הגרמנית בחיפה, קניון שרונים בהוד השרון, סינמה סיטי בראשון לציון, קניון הזהב בראשון לציון, ירכא, היכל התרבות בת ים, רחוב ביאליק ברמת גן, בית שאן ומפגש הבקעה.

כמו כן נודע כי בחודשים הקרובים יעברו הסניפים באזור תל אביב והמרכז מתיחת פנים ומיתוג מחדש בכדי להתאימם לקהל התל אביבי העדכני.

"התל אביבים לא אוהבים בתי קפה הנמנים על רשתות", אמר ל-TheMarker רונן נימני, מבעלי קפה קפה. "אנחנו כבר שנה מנסים להבין איך לטפל בעניין הזה. הרגשנו שהמחזורים בתל אביב הרבה יותר נמוכים מאשר בפריפריה, וזה לא צריך להיות ככה. התל אביבים מחפשים את בתי הקפה הביתיים, משם התחלנו כשפתחנו ולשם נכוון".

כחלק מהמהלך, תשנה הרשת את עיצוב הסניפים לעיצוב ביתי ותל אביבי, כאשר כל סניף יעוצב בהתאם לאזור שבו הוא ממוקם ואופיו. בנוסף, הלוגו של הרשת בסניפים יוצנע - "אנשים יידעו שהם יושבים בבית קפה של 'קפה קפה', אבל נייחצ"ן יותר את האזור ופחות את הרשת", הוסיף נימני. סניף הרשת ברחוב שינקין בתל אביב, למשל, ייקרא Shenkin Garden by Cafe Cafe, עם דגש על המלה "Garden" והצנעת שם הרשת.

לפי נתוני קפה קפה, הרשת סיימה את 2009 עם מחזור מכירות של כ-300 מיליון שקל. קפה קפה היא חברה פרטית, שנמצאת בבעלותם של איש העסקים רונן נימני ובת זוגו מיקי טיל. מנכ"ל הרשת הוא אבינועם בן מוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירכא, בית שאן ואיפה לא? סניף קפה קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קפה קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully