וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט-אפ ישראלי יאמר לך אם את יפה

מאת גיא גרימלנד

9.2.2010 / 8:25

הפיתוח של חברת איזיפייס מבצע הדמיה ריאליסטית של מוצרי איפור על תמונה של לקוחה המצולמת במעמד הרכישה בחנויות. החברה החלה בפיילוט עם וולמארט בארה"ב ובוטס בבריטניה

חברת הסטארט-אפ הישראלית, איזיפייס (EZFACE), תחל להציע בחנויות וולמארט בארה"ב ובוטס (BOOTS) בבריטניה פתרון להתנסות וירטואלית במוצרי איפור בנקודות המכירה.

מערכת "המראה הווירטואלית" של איזיפייס פועלת על גבי קיוסק מידע בשירות עצמי מתוצרת יבמ ומבצעת הדמיה ריאליסטית של מוצרי איפור על תמונה של לקוחה המצולמת במעמד הרכישה בחנויות. לאחר הצילום יכולה הלקוחה לסרוק מוצרי איפור שונים ולהיווכח כיצד תיראה איתם ולקבל החלטה מושכלת לגבי רכישת המוצרים האלה.

המנוע שפיתחה איזיפייס משלב אלגוריתמים מורכבים לזיהוי וניתוח תווי פנים, כמו גם אלגוריתמים שמנתחים את גווני הפנים של הלקוח ומדמים שילוב נכון של צבעי האיפור בזמן אמת. תמונות הלקוחות עוברות עיבוד מיידי בתוכנה, שמכין אותן לשימוש במראה הוירטואלית. כשהמערכת אינה בשימוש, היא מהווה פלטפורמה פרסומית ומריצה סרטוני וידיאו של חברות קוסמטיקה.

רות גל, מנכ"ל איזיפייס ישראל, שייסדה את החברה עם רמי אורפז, אומרת כי "לקוחות בחנויות למוצרי איפור חייבות כיום להתנסות פיסית במוצרים. התהליך מחייב שימוש במוצרי התנסות (טסטרים) שאינם זמינים תמיד - ומעורר בעיית היגיינה במוצרים שבהם משתמש קהל רב. ההתנסות גוזלת זמן ואינה נוחה מכיוון שיש להסיר את המוצר הקיים לפני שמנסים מוצר נוסף".

"בוולמארט", מתארת גל, "אין כלל טסטרים, והלקוחות אינן יודעות כיצד המוצר יראה עליהן. איזיפייס מאפשרת לוולמרט להגדיל את שביעות רצון הלקוחות מבחירת מוצרי איפור מתאימים להן, להגדיל את מכירות מוצרי האיפור, ולהקטין את שיעור המוצרים שניזוקו על ידי לקוחות הפותחים את האריזה כדי לנסות את המוצר. המגעים עם וולמארט התנהלו כבר תשעה חודשים ועכשיו זה יוצא לפועל. מדובר בפיילוט שצפוי לקחת כמה חודשים. המערכת שלנו צפויה להיות מותקנת בעשרות חנויות".

לגבי שיתוף הפעולה עם בוטס אומרת גל: "מדובר ברשת גדולה של בתי מרקחת בבריטניה. התקנו את המערכת שלנו בכמה חנויות ואנחנו מבצעים איתם פיילוט".

לדבריה, איזיפייס החלה כחברת אינטרנט. "פיתחנו תוכנה של מראה וירטואלית שלוקחת תמונה אמיתית ומראה איך מוצרי איפור או צבע שיער נראים עליה. התוכנה יודעת גם לקחת משקפיים או אביזרים אחרים ולהראות איך הלקוח נראה איתם".

החברה התקינה את מערכת המראה הווירטואלית שלה בעשרות אתרי אינטרנט של מותגי אופנה. "הטמענו את מערכת ההדמייה שלנו בלוריאל פריז, גרמניה, בריטניה, קנדה וסין. כעת מערכת ההדמיה שלנו עומדת להיכנס לחנויות עצמן", אומרת גל.

החברה ממומנת על ידי מכירות ורווחית מזה כמה שנים. "אנחנו מקווים בשנה הקרובה למכור בהיקף של כמה מיליוני דולרים", אומרת גל.

איזיפייס משתפת פעולה עם יבמ באמצעות היחידה לטכנולוגיות גלובאליות (GTU) של יבמ, שיתוף הפעולה יוצג מחר בכנס הקמעונות שעורכת היחידה לטכנולוגיות גלובליות של יבמ בישראל, על שיתופי פעולה בין יבמ לחברות ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully