וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס בחניה: הילד נפל מקומה רביעית - וניצל

8.2.2010 / 16:41

ילד בן 5 נפל מביתו בקומה הרביעית בבניין ברחוב רמב"ם בעיר ונחת על כלי רכב גדול שחנה בסמוך לדירה. הוא פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני. "היה לו מזל גדול" אמרו במד"א

נס לאור היום בבני ברק: ילד בן חמש נפל אחר הצהריים (שני) מביתו בקומה הרביעית ברחוב רמב"ם בעיר ונחת על כלי רכב חונה. צוות טיפול נמרץ של מד"א מרחב דן פינה את הילד במצב קל עד בינוני לבית החולים שיבא תל השומר, שם הוא עובר בדיקת סי.טי לבחון לעומק את פגיעותיו.

"כשהגענו למקום מצאנו את הילד כשהוא בהכרה מלאה, מדמם מפיו ובוכה", סיפרה לוואלה! חדשות פרמדיקית מד"א שרון בן צבי. הפרמדיקית מוסיפה שנסיבות הנפילה עדיין אינן ברורות, וציינה שהוריו של הילד לא היו לידו בזמן התאונה. "אחד השכנים שמע חבטה ומצא את הילד על גג כלי הרכב, שעוברי אורח מספרים שזהו רכבו של ראש העיר", סיפרה בן צבי.

עוד אמרה בן צבי כי צוותי ההצלה מצאו את הילד לאחר שהורד מגג המכונית, עליו יש "שקע שנגרם כתוצאה מהנפילה". כאמור, הילד פונה במצב יציב כשפציעתו מוגדרת כקל עד בינוני לבית החולים. בן צבי סיפרה כי בסמוך למקום נפילתו יש גדר ברזל, וש"היה לו הרבה מזל שלא נפל על המדרכה או על הגדר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully