וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה אישרה את ההסדר עם בעלי האג"ח

טל לוי

8.2.2010 / 10:40

החברה הודיעה כי הדירקטוריון אישר את הנוסח המפורט של תוכנית ההסדר המוצעת בין החברה, בעל השליטה ובעלי המניות לבין מחזיקי אגרות החוב

הודיעה הבוקר (שני) כי דירקטוריון החברה אישר, לאחר שהתקבל לכך אישור ועדת הביקורת של החברה, את הנוסח המפורט של תוכנית ההסדר המוצעת בין החברה, בעל השליטה בה ובעלי מניותיה לבין מחזיקי אגרות החוב של החברה. הסדר החוב באפריקה גובש במהלך השבועות האחרונים בין הנהלת החברה ויועציה לבין נציגויות מחזיקי איגרות החוב שלה, הנאמנים ויועציהם.

אפריקה הגישה לבית המשפט המחוזי בקשה מטעם החברה, בהסכמת כל הצדדים הנוגעים בדבר, לקביעת המועד לקיום אסיפת מחזיקי אגרות החוב ואסיפת בעלי המניות של החברה לאישור תוכנית ההסדר ליום 14 במארס 2010. סמוך לקבלת החלטתו של בית המשפט בבקשה זו ובהתאם לאמור בה, תפרסם החברה את הזימונים לכינוס האסיפות בצירוף מסמכי תוכנית ההסדר המלאה ומידע נוסף הנחוץ לשם אישור ההסדר.

אתמול הודיעה רשות ניירות ערך כי שלחה שמאים מטעמה לרוסיה, בין היתר על מנת לבחון ולהעריך את שווי הנכסים ברוסיה. אפריקה מסרה כי בהמשך לממצאי הביקורת ולדיונים שנערכו בין נציגי החברה לבין סגל רשות ניירות ערך, בהשתתפות יועציה המשפטיים של אפי פיתוח ונציגי חברת השמאות הבינלאומית שערכה את הערכות השווי של נכסיה, סוכם, כי לממצאי הביקורת יינתן ביטוי בדיווחים שתפרסם החברה לכינוס האסיפות לאישור ההסדר המוצע, ובכלל זאת:

א. החברה תרחיב את הגילוי ביחס לזכויותיה בנכסים שונים ברוסיה, באופן שיינתן בו ביטוי לחשיפות משפטיות שונות שקיימות לגביהן, לכאורה, על פי ממצאי דוח הבדיקה של רשות ניירות ערך, תוך ציון הערכתה של אפי פיתוח, כי בשלב זה, חשיפות אלו אינן יוצרות סיכון מהותי לזכויותיה בנכסים האמורים.

ב. במסגרת הדיווחים כאמור ייכללו ניתוחי רגישות לפרמטרים העיקריים של הערכות השווי האחרונות של נכסי נדל"ן להשקעה בהקמה עיקריים של אפי פיתוח (כגון, מועד השלמתו של הפרויקט, שיעורי התפוסה בו, תעריפי השכירות, שיעור ריבית ההיוון והיקף הרווח היזמי), וכן השפעתם על שווי הנכסים בתרחישים שליליים יותר מאלו שנלקחו בחשבון במסגרת הערכות השווי.

אפריקה מדגישה כי ממצאי הביקורת אינם משפיעים על תנאי ההסדר המוצע ומרכיביו, ובכלל זאת, על שווי החברה הבסיסי, אשר על פיו מיועדות להתבצע השקעות הכספים של בעל השליטה כנגד הקצאת מניות בחברה והמרת החוב של מחזיקי אגרות החוב למניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully