וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס סיינטס זכתה בסופרבול

8.2.2010 / 4:40

קבוצת הפוטבול ניו אורלינס סיינטס זכתה הלילה בסופרבול לראשונה בתולדותיה. גם השנה, האירוע ריתק מיליונים בארה"ב לטלוויזיות ומשך אליו אוהדים צבעוניים וסלבריטאים מקומבנים

קבוצת הפוטבול של ניו אורלינס סיינטס זכתה הלילה (שני) בסופרבול, לאחר שגברה על אינדיאנפוליס קולטס 17:31. הייתה זו הזכיה הראשונה של הסיינטס, שהעפילו למשחק הגדול בפעם הראשונה ב-42 שנות קיומם.

חטיפה של שחקן ההגנה טרייסי פורטר למסירה של הקוורטרבק פייטון מאנינג סמוך לסיום הגדילה את יתרון הסיינטס מ-17:24 ל-17:31 ונתנה את האות לפתיחת החגיגות.

בניו אורלינס דיברו רבות השבוע על אסון "קטרינה". העיר שהוכתה בסופה הקשה לפני ארבע שנים וחצי דיברה לאורך השבועות האחרונים על גאולה ואושר. היא קיבלה אותם בזכות משחק מצוין של הקוורטרבק (רכז) דרו בריס, שהצטיין ומסר פעמיים לטאצ'דאון. במחצית המשחק הופיעה להקת "The Who" שניגנה ארבעה משיריה המוכרים.

חגיגת הסופרבול החלה במיאמי ביום שני שעבר ונמשכה לכל אורך השבוע. המשחק הגדול יצא לדרך בשעה 1:30, והפגיש שניים מהקוורטרבקים (רכזים) הטובים בליגה - פייטון מאנינג מהקולטס ודרו בריס מהסיינטס. בסופו של דבר הייתה ידם של בריס והסיינטס על העליונה.

והקולטס? לג'ים קאלדוול לא הייתה תשובה לפייטון. הפייטון שלו, מאנינג, כמעט שלא ראה מגרש, כשהסיינטס ידעו שזו הדרך הטובה ביותר למנוע ממנו נקודות. חטיפה של טרייסי פורטר למסירה של מאנינג תורגמה לטאצ'דאון סמוך לסיום ונתנה את האות לחגיגות. בסופו של דבר, הקבוצה הטובה יותר ניצחה ובאינדי יקוו שהעונה הבאה תניב עימה את הטבעת השניה של מאנינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully