וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בתחנת כוח בארה"ב: חשש לנפגעים רבים

חמישה בני אדם נהרגו בפיצוץ העז שאירע בתחנת הכח בקונטיקט. כוחות ההצלה חושדים שהפיצוץ אירע בעקבות דליפת גז טבעי, ומעריכים שכמה מ-51 הפועלים במקום נלכדו בהריסות

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

לפחות חמישה בני אדם נהרגו אמש (ראשון) בפיצוץ שאירע בתחנת כוח הנבנית בעיירה מידלטאון, קונטיקט שבארה"ב. הרשויות דיווחו שבמקום גם 12 פצועים.

האפשרות ששהפיצוץ אירע בעקבות התקפת טרור נפסלה, וכעת מעריכים גורמי כבאות והצלה שדליפת גז טבעי גרמה לפיצוץ, ושכמה מ-51 הפועלים ששהו במקום נלכדו במבנה.

למעלה ממאה צוותי הצלה ואמבולנסים הוזעקו למקום, כולל כוחות של כיבוי אש ומשטרה. למקום הוזנקו גם מסוקי חילוץ, ומרבית הנפגעים פונו לבית החולים מידלסקס. מנהל המפעל, גורדון האלק, אישר ל-CNN כי בפיצוץ ישנם נפגעים רבים אך עדיין לא ידוע מספרם הסופי.

קצין כיבוי במידלטאון סיפר כי צד אחד של הבניין התמוטט לגמרי וישנם דיווחים על בני אדם לכודים תחת ההריסות ופעולות חילוץ מתנהלות בשעה זו. המושל גודי רל אישר את השימוש ביחידות חילוץ אזרחיות שיסייעו בפעולות החילוץ.

הפיצוץ הורגש במקומות מרוחקים

מדובר בתחנת כוח ההמופעלת באמצעות גז טבעי, שצפוייה לייצר הספק חשמל של כ-620 מגה-וואט. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו גם בתים בסמוך לתחנת הכוח, והדי הפיצוץ הורגשו בערים שכנות במרחק של עד כ-50 קילומטרים. עשן שחור היתמר ונראה למרחקים.

ברנדט ניילנד תושבת האזור סיפרה כי את הפיצוץ היא שמעה מחצר ביתה. "הם היו עסוקים בהתנעת מנועים הבוקר במפעל ומשהו ככל הנראה השתבש ואז נשמע הפיצוץ ולהבות ענק החלו לעלות מהמפעל".

(עדכון ראשון: 19:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully