וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פרקליטו של אליאור חן שיבש הליכים

גלעד גרוסמן, מערכת וואלה! חדשות

8.2.2010 / 1:30

כתב אישום בגין שיבוש הליכי משפט והטרדת עד הוגש נגד אריאל עטרי, פרקליטו של "הרב המתעלל". הפרקליט: "הפגישה היתה חוקית, אמשיך לייצג את אליאור חן"

תאגיד כאן

בבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד עורך הדין אריאל עטרי, פרקליטו של אליאור חן. זאת בגין עבירות של הטרדת עד ושיבוש הליכי משפט. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין תמי זנגו-גרשון בחודש יוני 2008, לאחר שחזר מביקור של חן בברזיל, נסע עו"ד עטרי לכלא נווה תרצה, שם נפגש עם אם הילדים שחן נאשם בהתעללות בהם. עורך הדין עטרי הודיע כי למרות כתב האישום ימשיך לייצג את חן.

בכתב האישום נטען שבמהלך הביקור אמר עורך הדין עטרי לאם שחן הוא אדם טוב שסובל בברזיל, ביקש ממנה שתהיה חזקה ואמר לה שבעלה וילדיה סילפו את העובדות וניפחו את הפרשה מעבר לכל פרופורציה כאשר פנו לתקשורת. הוא הוסיף, כי חבל שהאם היתה מבולבלת כאשר התלוננה בפני חברתה על הכוויה שנגרמה לאחד הילדים והובילה לחשיפת הפרשה.

כמו כן אמר לה עטרי, שעל פי חומר החקירה, הבדיקות אינן חד משמעיות וכי ייתכן שהפגיעות בילדים נגרמו על ידי אדם אחר. עורך הדין עטרי דוחה את הטענה שמדובר במעשים פסולים, בשיחה עם וואלה! חדשות אמר כי פגישתו עם האם היתה חוקית לחלוטין.

"במועד הפגישה היא היתה נאשמת, כפרה באישומים נגדה ומסרה עדויות שניקו את חן", מסר עטרי. "רק שמונה חודשים לאחר מכן הפכה לעדת מדינה ולכן הפגישה איתה היתה מותרת". לדברי עטרי, הפרקליטות הגישה תלונה נגדו ללשכת עורכי הדין, תלונה שנבדקה ונדחתה. הוא הוסיף כי הוצע לו לסגור את התיק נגדו אם יפסיק לייצג את חן, אך הוא דחה את ההצעה.

עדכון ראשון: 14:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully