וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר מציגים: זיקפה אונליין

איילה צורף

7.2.2010 / 13:20

לא עומדים בתור: חברת התרופות הקימה אתר אינטרנט למכירה חוקית של ויאגרה בישראל, במטרה לנסות ולהילחם במכירות הבלתי חוקיות של הכדור ברשת

חברת התרופות פייזר, יצרנית ומשווקת ויאגרה הקימה אתר אינטרנט למכירה חוקית של ויאגרה בישראל, זאת במטרה לנסות ולהילחם במכירות הבלתי חוקיות של הכדור ברשת. החברה הודיעה על השקת אתר אינטרנט ראשון מסוגו בישראל, אשר יאפשר רכישת ויאגרה מקורית דרך האינטרנט מבתי מרקחת מורשים.

מהחברה נמסר כי "אמנם הקלדה מהירה של המילה 'ויאגרה' במנועי החיפוש מעלה עשרות אתרים המציעים "ויאגרה מקורית ללא מרשם", אך מעטים יודעים כי בכל המקרים מדובר בוויאגרה מזויפת. זוהי הפעם הראשונה שבה ניתן לרכוש תרופת מרשם דרך האינטרנט מבתי מרקחת באישור ופיקוח משרד הבריאות".

עוד נמסר כי מטרת הקמתו של האתר לפתור את מבוכת הרוכשים, שלעיתים מעדיפים שלא לגשת לבית המרקחת ולרכוש תרופה שפותרת בעיית אין אונות. באתר, www.original-pill.co.il, יכוונו הרוכשים לבתי מרקחת אינטרנטיים שם יוכלו להזמין ויאגרה מקורית תוך סריקה או שליחה בפקס של מרשם רופא. התשלום יבוצע באמצעות כרטיס אשראי. "תוך 48 שעות מרגע ההזמנה הויאגרה תגיע לבית הרוכש באמצעות שליח ובמעטפה דיסקרטית" מתחייבת החברה.

חברת פייזר מנסה להילחם בתופעת הזיופים של אחת התרופות ש"זוכות" לכמות מכירות גבוהה במיוחד של תרופות מזוייפות. לשם כך היא נעזרת בשבב האלקטרוני RFID עליו מקודד מספר ייחודי המאפשר זיהוי אריזה מקורית. כמו כן, שידרגה החברה את אריזות התרופה באמצעות מדבקת זיהוי מיוחדת. מאז השקתה בשנת 1998 ניתנו למעלה מ-230 מיליון מרשמים לויאגרה, ליותר מ-35 מיליון גברים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully