וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס: "עינו אותי כדי לדעת איפה שליט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.2.2010 / 21:19

כוחות הביטחון המצריים עצרו לפני כשבוע קצין בכיר במשטרת חמאס ותחקרו אותו בנוגע לגלעד שליט. הבכיר טען בראיון לאתר פלסטיני: "הם עינו אותי, הפשיטו אותי מכל בגדיי ואף חישמלו אותי"

הקצין הבכיר במשטרת חמאס, איברהים מערוף, שנעצר לפני כשבוע על ידי שלטונות מצרים ושוחרר ביום חמישי האחרון, טוען שכוחות הביטחון במצרים עינו אותו קשות ושאלו אותו שאלות אודות החייל החטוף גלעד שליט ואודות המקום שבו הוא מוחזק. בראיון שהעניק בסוף השבוע לאתר חדשות פלסטיני אמר מערוף כי עבר עינויים קשים, הופשט מכל בגדיו, חטף מכות ואפילו חושמל.

"הופשטתי מכל בגדיי, עד כדי כך שלא נותר אפילו בגד קטן שיסתיר את אזוריי המוצנעים", סיפר מערוף, שנעצר לאחר שהיה מבוקש לכוחות הביטחון המצריים. "הורו לי לשכב על בטני על הארץ כשאחת מידיי אזוקה מאחורי גבי". הוא הוסיף כי חוקריו קשרו לאצבעות רגליו חוטי חשמל, היכו אותו, בעטו בו ברגליים ועינו אותו קשות".

הוא סיפר כי נשאל שאלות רבות על מפקדי הארגונים החמושים הפועלים ברצועת עזה, ובעיקר על מפקד אזור חאן יונס בזרוע הצבאית של חמאס מוחמד סנוואר. "נשאלתי היכן אותם מפקדים נמצאים, נשאלתי מה הם עושים ומה התכניות שלהם", הוסיף. לדבריו, כוחות הביטחון המצרים האשימו אותו בחברות בחוליה שנכנסה למצרים במטרה לחסל מפקדי פתח הפועלים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully