וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר של 21 חודשים לצעיר שרצח חתולים

איילה חננאל

4.2.2010 / 19:06

ויטלי פרידלנד, בן 19, חנק ודקר למוות 20 חתולים. הוא נתפס לאחר שהתרברב בפני חברו כי הוא "השטן ושליח הגיהינום ובכוונתו להרוג בקרוב גם אדם בשביל הכיף"

21 חודשי מאסר נגזרו היום (חמישי) על ויטלי פרידלנד, בן 19, במסגרת עסקת טיעון במסגרתה הודה בהרג של כ-20 חתולים ובהתעללות ממושכת בבעלי חיים. על פי גזר הדין, נהג פרידלנד לתפוס חתולים ברחוב, לדקור אותם בסכין או לחנוק אותם בידיו למוות. לאחר מכן, היה נוהג להשליך את גופותיהם לפחי אשפה. עוד עולה מגזר הדין, כי פרידלנד סיפר לחברו כי הוא "מתכוון להרוג בקרוב גם אדם בשביל הכיף", כהגדרתו.

מהעדויות עולה כי פרידלנד הציע לחברו להצטרף אליו ולשתף איתו פעולה. הוא הפציר בחברו להחזיק את האדם אותו יבחרו בזמן ש"הוא כבר ידאג להרוג אותו". עוד אמר לחברו כי "כמו חתולים, גם אנשים אפשר לזרוק לפח – רק שאותם צריך לחתוך לחתיכות שאותן יש לזרוק לפחים שונים בשביל שלא יהיו הרבה חלקים – כי יראו את זה". הוא גם טען כי בכוונתו להשקות את קורבנותיו בוודקה על מנת "שיהיה קל יותר להרוג אותם" בנוסף, העיד על עצמו פרידלנד כי הוא רואה בעצמו את "השטן ושליח הגיהינום".

עסקת הטיעון גובשה ואושרה בעקבות מה שהוגדר "מסכת חייו הקשים" של פרידלנד אשר עלה לארץ בגיל 5 מאוקראינה. בגיל ההתבגרות סבל מהתמכרות לדבק מגע ולגז מזגנים וכן נהג לשתות לשכרה לעיתים קרובות. בנוסף, נפלט ממסגרות לימודים רבות. עוד מצויין בגזר הדין כי כבר בהיותו ילד קטן היה הורג פרידלנד בעלי חיים שונים. "בשנה האחרונה חש את הצורך לרצוח בן אדם – רצון עימו התמודד על ידי הריגתם של חתולים על בסיס יומיומי". נוסף על עונש המאסר שנגזר עליו, הוטל על פרידלנד קנס של אלף שקלים שיועברו לקרן לטיפול בבעלי חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully