וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם המוסד חיסל - נתניהו יוגדר כמבוקש"

4.2.2010 / 18:47

במשטרת דובאי נמשכת חקירת חיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח. גורם במשטרת הנסיכות מסר ל"אל-גזירה" כי אם ישראל עמדה מאחורי החיסול רה"מ בנימין נתניהו יוגדר כמבוקש

גורם במשטרת דובאי מסר היום (חמישי) לרשת הטלוויזיה "אל-ג'זירה" כי "אם יסתבר שהמוסד עומד מאחורי חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני כשבועיים בדובאי שבאיחוד האמירויות, ראש הממשלה בנימין נתניהו יוגדר כ"מבוקש" על ידי שלטונות דובאי, לאור העובדה שאישר את החיסול". לדברי אותו הגורם, עדיין נמשכת חקירת האירוע במטרה לאתר את העומדים מאחורי ההתנקשות.

בתחילה האשימו בחמאס את ישראל שעומדת מאחורי החיסול בימים האחרונים אף שיגרו רמיזות כי ייתכן והוא בוצע על ידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. בכיר חמאס ונציג הארגון בלבנון, אוסמה חמדאן, אמר כי קיימת אפשרות שהרשות הפלסטינית הייתה מעורבת בחיסול מחמוד אל-מבחוח.

בראיון שהעניק לרשת הטלוויזיה הלבנונית "אל-מנאר" אמר חמדאן כי ייתכן והייתה מעורבות מצד מספר מנגנונים של הרשות בהתנקשות. "בעיקר משום שאל-מבחוח היה מוכר לאותם מנגנונים", הוסיף. יחד עם זאת, הבהיר כי ייתכן וגורמים נוספים היו מעורבים בחיסול.

גם באירן מאשימים את ישראל בחיסולו של אל-מבחוח. "מדובר בעדות נוספת למשטר הטרור של השלטון הציוני", כך מסר היום (שלישי) דובר משרד החוץ האירני, ראמין מהמנפרסט, במסיבת עיתונאים. "החיסול מראה את ההפרה הבוטה של ריבונות מדינות אחרות על ידי המשטר הציוני".

משטרת דובאי מסרה כי היא חושדת ש"כנופיית פושעים" זרה רצחה את אל-מבחוח ב-20 בינואר, אך היא לא פוסלת את המעורבות של המוסד באירוע. "השתיקה של פורומים בינלאומיים ומדינות אחרות כלפי ביצוע פשעים כאלה היא ממש מפתיעה. מדינות מוסלמיות חייבות להיות ערניות יותר כלפי הסכנות של המשטר הבלתי לגיטימי הזה ולהיערך בהתאם", אמר מהמנפרסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully