וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיים וורנר עוברת לאינטרנט

סוכנויות הידיעות

5.2.2010 / 8:55

מנכ"ל החברה הביע את התרגשותו מהמעבר של התוכן מהטלוויזיה לאינטרנט, בראיון שקיים על רקע פרסום דו"חות טובים מן הצפוי לרבעון הרביעי

מנכ"ל ענקית המדיה , ג'פרי ביוקס, הביע את התרגשותו מהמעבר של התוכן מטלוויזיה לאינטרנט בראיון לאתר CNBC. ביוקס התראיין בעקבות פרסום תוצאותיה של טיים וורנר לרבעון הרביעי, שעלו על התחזיות. החברה עברה לרווח ברבעון המדווח הראשון שלה לאחר הפרדת חטיבת האינטרנט AOL כחברה עצמאית. גם AOL עברה לרווח ברבעון הראשון שלה כחברה עצמאית מאז רכישתה על ידי טיים וורנר לפני 9 שנים.

טיים וורנר, הבעלים של אולפני הצילומים וורנר ברדרס וערוץ הכבלים HBO, הודיעה כי תגדיל את הדיווידנד וכי תגדיל את התוכנית לרכישה של מניותיה. הכנסות חטיבת הסרטים של טיים וורנר, אשר הסרט שלה "לפני החתונה עוצרים בוגאס" הפך להיות המכניס ביותר בכל הזמנים במכירות dvd, עלו ב-7%. הכנסות חטיבת ערוצי הטלוויזיה עלו ב-4%. רק חטיבת ההוצאה לאור של החברה רשמה ירידה בהכנסותיה. עם זאת, ההכנסות מפרסום בטיים וורנר ירדו ב-8%.

ביוקס ייחס בראיון את הצמיחה של טיים וורנר לתוכן שלה, שמוצע כעת ללקוחות לא רק בערוצי הכבלים, אלא גם להורדה באינרטנט למנויים. ביוקס הוסיף כי עסקי הדי.וי.די לא גוססים וציין כי הפורמטים החדשים רושמים צמיחה מהירה, אך כי צמיחה מהירה עוד יותר נרשמת בתחום ה-VOD, וידיאו לפי דרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully