וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לוקחים על עצמנו יותר מאז שרונאלדו עזב"

פטריס אברה התייחס ליכולת שחקני מנצ'סטר יונייטד מאז הקיץ האחרון, על אלכס פרגוסון: "הוא קופץ וחוגג כמו ילד"

פטריס אברה, מגן מנצ'סטר יונייטד, התייחס להתנהגות של אלכס פרגוסון וחשף עוד טפח מהאישיות של אחד המנג'רים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל. "אלכס הוא כמו ילד. הוא נכנס לחדר ההלבשה אחרי הניצחון על מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה, חגג וקפץ כמו ילד. אפשר היה לחשוב שהוא מעולם לא ניצח משחק".

אברה התייחס גם להמשך הקריירה של פרגי בן ה-68, שדיבר בעבר לא מעט על פרישה: "אני חושב שהוא לעולם לא יפרוש, אלא יישאר עד נשימתו האחרונה. המנג'ר לא יהיה מסוגל לשבת בבית, לקרוא ספר ולצפות בטלויזיה גם כשיהיה בן 70. זה פשוט לא באופי שלו וישעמם אותו".

השדים האדומים ניצחו במחזור האחרון 1:3 את ארסנל בחוץ וחזרו בגדול למרוץ האליפות, אברה טוען שפרגוסון יודע לשמור את שחקניו על הקרקע גם אחרי ניצחונות גדולים. "מנצ'סטר יונייטד הוא מועדון של עובדי מפעל. חייבים לכבד את התרבות הזו. זה מועדון של אנשים שבאים לעבוד קשה. אף אחד לא יבוא לברך אותך אחרי ניצחון בודד. בשביל אנשים במועדון זה נורמלי כשאתה משחק טוב וזוכה באליפויות." כמו כן, התייחס המגן הצרפתי להתנהגות של המנג'ר בהפסדים: "אין לך זכות לעשות טעויות. אני לא כמו הבן של פרגוסון. אם אני לא טוב, הוא ייתן לי בראש".

אברה דיבר גם על ההתקדמות במעמד שלו עצמו בקבוצה: "זה שפרגוסון הפך אותי לקפטן זה אדיר. אני מאוד גאה לענוד את הסרט, אני לא רוצה לאכזב את הבוס". אברה התייחס גם לעזיבתם של כריסטיאנו רונאלדו וקרלוס טבז בקיץ: "אנחנו מתגעגעים אליהם, אבל הכוכב האמיתי ביונייטד זו הקבוצה. כשכריסטיאנו היה כאן, סמכנו עליו במשחקים החשובים, עכשיו כל אחד לוקח על עצמו קצת יותר ומפיק הרבה סכנה ליריבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully