וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלח מכתבי איומים לשופטת ביניש

איילה חננאל

4.2.2010 / 13:32

שבוע לאחר "תקרית הנעל", נעצר תושב הרצליה בחשד ששלח מכתבי איומים שכוונו נגד נשיאת בית המשפט העליון. המשטרה תבקש לשלוח את האיש, שככל הנראה לוקה בנפשו, להסתכלות פסיכיאטרית

תושב הרצליה בן 51 נעצר היום (חמישי) בחשד ששלח מכתבי איומים שכוונו לנשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. מכתב האיומים הראשון התקבל לפני מספר ימים במכשיר הפקס של משרד עורכי דין בתל אביב. במכתב צוינו שמותיהם של שופטים נוספים. הכותב ציין בדבריו כי בית המשפט נמאס עליו וכי יש לשים סוף להתנהלותו. בסוף דבריו חתם הכותב: "בורא עולם".

לאחר קבלת הפקס במשרד עורכי הדין, פתחה משטרת גלילות בחקירה, במסגרתה אותר החשוד בשליחת הפקס. לאחר חקירתו שוחרר החשוד בערבות, אולם אתמול הגיע מכתב נוסף בפקס למשרד עורכי הדין. גם הפעם איים החשוד על הנשיאה ביניש. החשוד נעצר בשנית, ויובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה לשלוח את האיש שככל הנראה לוקה בנפשו להסתכלות פסיכיאטרית.

ביום חמישי שעבר הוגש בבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד פיני כהן, תושב העיר בן 52, שהשליך יום קודם לכן נעל על השופטת ביניש. כהן הואשם בתקיפה שגורמת לחבלה של ממש, היזק בזדון ובזילות בית המשפט. לאחר המקרה קיבלה ביניש טיפול רפואי ראשוני, אולם מאוחר יותר היא חזרה לנהל את הדיון שנקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully