וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי תמיר פורשת מהכנסת ותהפוך לנשיאת שנקר

פנחס וולף

4.2.2010 / 13:20

עכשיו זה סופי: השרה לשעבר וחברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה תפרוש בקרוב מהמשכן ותמונה לנשיאת מכללת שנקר לעיצוב. "אני מקווה שנצעיד את שנקר להישגים רבים בעתיד"

חברת הכנסת יולי תמיר (העבודה) צפויה לפרוש מהכנסת בסוף מושב החורף, ובחודש מאי הקרוב תחל לכהן כנשיאת מכללת שנקר לעיצוב. פרופ' תמיר נבחרה באחרונה על ידי ועדת האיתור של בית הספר הגבוה להנדסה ועיצוב ותחליף את פרופ' אמוץ וינברג, אשר שימש כנשיא שנקר ב-16 השנים האחרונות. לפני כהונתה כחברת כנסת וכשרת החינוך, לימדה תמיר בחוג לפילוסופיה ובבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב והיתה עמיתת מחקר באוניברסיטאות פרינסטון, הרוורד, האוניברסיטה האירופית בבודפשט וכן במכון הרטמן בירושלים.

ח"כ תמיר מסרה כי היא נעתרה בשמחה להצעה לכהן כנשיאת שנקר ואמרה כי "שנקר מקשר בין מדע למעש. במאה שלנו יש חשיבות יתרה ללמידה ועשייה בין תחומית; היכולת לשזור יחד אמנות, עיצוב, מחקר ועשייה הופכת את שנקר למוסד אקדמי התורם לחברה הישראלית בדרכים רבות ומגוונות. אני מקווה כי יחד עם הצוות המצוין של שנקר נמשיך להצעיד מוסד ייחודי זה להישגים רבים בעתיד".

יו"ר חבר הנאמנים של שנקר, דנה עזריאלי, בירכה על הבחירה בתמיר. לדבריה, "שנקר הוא מוסד אקדמי מוביל המקדם מצוינות בתחומי העיצוב וההנדסה. בחירתה של הפרופסור יולי תמיר להנהגת שנקר תסייע לבית הספר להמשיך ולהתפתח למען קידום העשייה האקדמית והתעשייה במדינת ישראל". יושב ראש הוועד המנהל של שנקר, יוסי לב אמר כי "זו הבחירה הטובה ביותר עבור שנקר. אני בטוח שפרופסור תמיר תמשיך להצעיד את שנקר להישגים אקדמיים ומחקריים ברמות בינלאומיות".

הנשיא היוצא של מכללת שנקר, פרופ' אמוץ וינברג, אמר בתגובה לבחירה כי "פרופסור תמיר תוכל לתרום רבות לשנקר בזכות השילוב הייחודי של ניסיון אקדמי עשיר לצד הבנת המערכת האקדמית בישראל".


* בהכנת הידיעה השתתף לירוי שופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully