וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תשלם 200 אלף שקל על ברייק הזהב בגמר "האח הגדול"

איילה צורף

4.2.2010 / 11:31

בגמר העונה האחרונה של "כוכב נולד", אף היא תוכנית של קשת, שילם גם בנק דיסקונט כ-200 אלף שקל לברייק היוקרתי

בזק תשלם כ-200 אלף שקל על ברייק הזהב בתוכנית "האח הגדול" - כך נודע ל-TheMarker. מדובר בפעם השלישית ברציפות שבזק היא הרוכשת את הפרסומת הבודדת, שמשודרת לפני ההכרזה על הזוכה בגמר התוכנית. גם בעונות הקודמות שילמה החברה לקשת סכום דומה.

עוד נודע כי הפרסומת שתשודר תוקדש לקידום המבצע של מכירת המחשבים הניידים, שבו החלה בזק לפני כמה שבועות. היום תתחיל החברה בגל שני של פרסום למבצע. הקמפיין שמנוהל באמצעות חברת אדלר חומסקי יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט ויימשך כשבועיים, עד לגמר העונה הנוכחית של "האח הגדול". המהלך נתמך גם בפייסבוק, כאשר לראשונה יצרה בזק עמוד רשמי ברשת החברתית, תחת הכותרת "מחשב נייד לכל אחד", שמונה כיום כ-15 אלף חברים.

לשם השוואה, בגמר העונה האחרונה של "כוכב נולד", אף היא תוכנית של קשת, שילם גם בנק דיסקונט כ-200 אלף שקל. הבנק שידר אז פרסומת ארוכה במיוחד באורך של 70 שניות, בעוד שאורכה של פרסומת ממוצעת הוא כ-20-30 שניות. חברת הלווין yes רכשה את ברייק הזהב בגמר תוכנית "המרוץ למיליון" של רשת ב-2008 תמורת 150 אלף שקל. בגמר "האח הגדול VIP" שילמה בזק לקשת 210 אלף שקל בעבור ברייק הזהב. בגמר העונה הראשונה של "נולד לרקוד", גם היא תוכנית של קשת, שילם בנק דיסקונט כ-180 אלף שקל לברייק הזהב. ב-2006 שילמה ראלקו, יבואנית שארפ, לקשת 250 אלף שקל עבור ברייק הזהב בגמר "כוכב נולד".

בזק היא נותנת החסות הראשית בתוכנית "האח הגדול" זו הפעם השלישית, כאשר במסגרת ההסכם בינה לקשת ניתנת לבזק הזכות לרכוש את ברייק הזהב.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, סירב להתייחס לעלות הפרסומת. הוא מסר כי "תוכנית האח הגדול זוכה לחשיפה גבוהה ומהווה עבורנו את הפלטפורמה האידיאלית לקדם מהלך מרכזי כמבצע הלפטופים. החשיפה של התוכנית והאימפקט שלה מעניקים לבזק תמורה הולמת עבור השקעתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully