וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אם תהיה מלחמה - אסד יפסיד השלטון

4.2.2010 / 10:19

שר החוץ שיגר מסר מאיים לנשיא הסורי, שהאשים את ישראל בדחיפת האזור למלחמה. לדבריו, "במלחמה הבאה סוריה תפסיד, ואסד יפסיד את השלטון"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

יום אחרי שנשיא סוריה בשאר אסד האשים את ישראל ב"דחיפת המזרח התיכון למלחמה", משגר שר החוץ אביגדור ליברמן איום ברור לעבר דמשק. בהופעה בפני פורום העסקים של אוניברסיטת בר-אילן אמר הבוקר (חמישי) ליברמן: "במלחמה הבאה סוריה תפסיד, ואסד יפסיד את השלטון".

"שר הביטחון ברק קורא לשלום והתגובה הסורית היא איום", אמר ליברמן לבאי הפורום. "מי שחושב שוויתור טריטוריאלי יביא לניתוק בין סוריה למדינות תומכות טרור, טועה. אתמול קיבלנו איום ישיר וזו חציית קו".

שר החוץ גם התייחס באירוע לאיום האירני. לדבריו, "אירן היא לב הבעיה. אירן גרעינית תביא למירוץ חימוש גרעיני בכל המזרח התיכון. בנוסף, ישנו החשש שנשק זה יגיע לידי טרוריסטים. על העולם לקבל החלטות ברורות ומידיות בנוגע לאירן".

נשיא סוריה בשאר אסד האשים אתמול את ישראל בדחיפת המזרח התיכון לעבר מלחמה חדשה. לפי סוכנות הידיעות הסורית, בפגישה עם שר החוץ הספרדי מיגל מורטינוס אמר אסד: "כל העובדות מצביעות על כך שישראל דוחפת את האזור לעבר מלחמה, לא שלום ישראל לא רצינית לגבי רצונה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully