וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המרגל למען ישראל נעצר בסיוע חיזבאללה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.2.2010 / 11:00

רזוואן עבדו שאהין, קצין בצבא לבנון בן 49, נעצר בחשד שעמד בראש רשת ריגול למען ישראל. לפי עיתון ערבי, מעצרו בוצע בעקבות מידע שהעבירו אנשי חיזבאללה למודיעין הלבנוני

ראש רשת הריגול שדבר מעצרו נחשף אתמול בעיתון כוויתי הוא רזוואן עבדו שאהין, קולונל בצבא הלבנוני בן 49. העיתון "אל-ביאן" היוצא לאור באיחוד האמירויות דיווח הבוקר (חמישי) כי שאהין, תושב נפת אל-הרמל, נעצר ב-20 בינואר 2010 בחשד שעמד בראש רשת ריגול לטובת ישראל. לפי הדיווח, כוחות הביטחון הלבנוניים ביצעו חיפוש בבתיו באל-הרמל וממזרח לביירות ואיתרו שם מכשירי ריגול ומחשבים.

העיתון דיווח עוד כי מעצרו של שאהין התבצע בעקבות מידע שהגיע לאנשי המודיעין בצבא לבנון מאנשי ארגון חיזבאללה הפועלים באל-הרמל, שם מתגורר שאהין. לפי העיתון, חיזבאללה מסר לצבא לבנון כי אנשיו הבחינו בגוף הנדסי משולש על גג ביתו של שאהין וכי שמו לב ששאהין קנה שטחים רבים באזור אל-הרמל ובניין באזור א-סבתייה ממזרח לביירות.

אתמול דיווח העיתון הכוויתי "אל-אנבא" כי צבא לבנון חשף רשת ריגול חדשה שפעלה לטובת ישראל. על פי הדיווח מפי מקורות ביטחוניים לבנוניים, בראש הרשת, שנחשפה לפני שבועיים, עמד קצין לבנוני בדרגת קולונל שראשי התיבות של שמו הם ר"ש. הקצין נעצר, ומחקירתו עלה כי הוא כיהן בתפקיד שסייע לו להגיע למידע רב.

זוהי רשת הריגול הראשונה שנחשפת השנה. אשתקד נחשפו, על פי הדיווחים בכלי התקשורת בלבנון, 23 רשתות ריגול שפעלו לטובת המוסד והמודיעין הישראלי. לפי הדיווחים בלבנון, חברי אותן רשתות עדיין נמצאים במעצר, והם נחקרים על ידי כוחות הביטחון הלבנוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully