וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עלו נסיעותיו של שר התיירות לחו"ל?

צבי זרחיה

4.2.2010 / 8:10

עלות נסיעותיו של סטס מיסז'ניקוב מאז נכנס לתפקידו לפני כ-10 חודשים היא 204,972 שקלים. בתקופה זו נסע השר לחו"ל חמש פעמים, ובסך הכל שהה מחוץ לגבולות המדינה 37 יום

עלות נסיעותיו לחו"ל של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב מאז שנכנס לתפקידו לפני כ-10 חודשים היא 204,972 שקל - כך נודע ל-TheMarker. בתקופה זו נסע מיסז'ניקוב לחו"ל חמש פעמים, ובסך הכל שהה מחוץ לגבולות המדינה 37 יום.

בנתונים נכללת עלות נסיעתם של העוזרים שלקח עמו השר בכל ביקור בחו"ל. עם זאת, הנתונים אינם כוללים את עלות המאבטח ואת עלותם של עובדי המשרד שהצטרפו לכמה מהנסיעות. בימים האחרונים פורסמו בתקשורת ידיעות שלפיהן בכמה מנסיעותיו איחר מיסז'ניקוב לפגישות, ביטל אחרות, נעדר מאירועים רשמיים ואף בילה בבארים עד לשעות הלילה המאוחרות.

מקורות בכנסת יצאו נגד הפרסומים, וטענו כי הסכום הגבוה ביותר ששילם מיסז'ניקוב תמורת לילה במלון היה 1,649 שקל, בנסיעתו למדריד. זאת, לעומת הוצאותיו של שר הביטחון אהוד ברק, ששילם בשנה שעברה 20 אלף שקל בעבור לילה במלון בפאריס.

מלשכתו של מיסז'ניקוב נמסר בתגובה: "החל מכניסתו לתפקיד הנחה שר התיירות את הצוות שלו כי סיוריו בחו"ל יהיו מקצועיים, ממוקדים וחסכוניים - וכך הדבר מבוצע. לנסיעותיו מתלווים גורמים מקצועיים מהמשרד לפי הצורך וכמות מינימלית של יועצים, בהתאם לאישור הממשלה. בעקבות סיוריו חתם השר על הסכמי תיירות עם בלרוס, ברזיל ופורטוגל, נוספו קווי תעופה חדשים וסוכם על שיתופי פעולה עם גורמי תיירות בכל המדינות שבהן ביקר - אשר צפויים להביא להגברת תנועת התיירות לישראל.

"הוצאותיו של השר בחו"ל יכולות ללמד על התנהלות ציבורית ואישית שקולה ואחראית. יש להדגיש כי הבחירה בטיסות ובמלונות מתבצעת לאחר בחינת כמה חלופות, ונבחרת החלופה הזולה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully