וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח הרצח של בעל אולם השמחות בפ"ת

איילה חננאל

3.2.2010 / 10:21

הותר לפרסום: בלשי היחידה המרכזית של מחוז המרכז הצליחו לפענח את הירצחו של רועי ברינג, בעל אולם שמחות בפתח תקווה. החשוד בביצוע הרצח הוא אביב בן בסט, בן 21 מפ"ת

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

המשטרה התירה לפרסם היום (רביעי) כי היחידה המרכזית של מחוז המרכז הצליחה לפענח את הירצחו של רועי ברינג, בעל אולם שמחות בפתח תקווה. ברינג בן ה-35 נדקר למוות ביום רביעי שעבר, לאחר שניסה להפריד בין צעירים שהתקוטטו ביניהם.

לאחר המקרה הועברה חקירת האירוע לטיפול מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז המרכז. צוותי החקירה בסיוע בלשי ימ"ר מרכז וכוחות מתחנת פתח תקווה, איתרו וחקרו עשרות מעורבים ועדים לאירוע. בסריקות שבוצעו על ידי כוחות המשטרה, נמצאה סכין גדולה מגואלת בדם, בשטח עפר הסמוך לאולם, ששימשה לפי החשד לביצוע הרצח.

מחומר החקירה שאספה המשטרה עלה כי בסמוך לחצות החלה קטטה ברחבת הריקודים באולם השמחות, שעברה לאחר מכן אל מחוץ לאולם. ברינג שניסה כאמור להפריד בין הניצים, נדקר אנושות על ידי אחד המעורבים ומת בבית החולים, שעות ספורות לאחר פינויו מהזירה. בהמשך החקירה נעצרו שישה חשודים במעורבות בקטטה המקדימה ובאירוע הדקירה, ביניהם החשוד העיקרי בדקירה, אביב בן בסט, בן 21 מפתח תקווה. כל המעורבים הכחישו בתחילה את המיוחס להם ומעצרם הוארך.

לאחר חקירה ממושכת של החשוד המרכזי, הוא הודה לבסוף במיוחס לו. בן בסט טען בחקירתו כי במהלך הקטטה הוא חש מאוים לאור ממדי גופו הצנום ורצה להגן על עצמו וזאת למרות שלא היה שותף לקטטה. בסיום חקירתו, ביצע בן בסט שחזור מפורט ואף אותרו ונתפסו בגדיו המגואלים בדמו של ברינג.

"מדובר ברצח בדם קר"

ראש מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז המרכז, רב פקד מיכה לוין, שניהל את חקירת המקרה מספר לוואלה! חדשות כי "לטענת החשוד, לא היה לו כל קשר לקטטה, והוא לא הותקף בשום צורה. הוא יצא החוצה מתוך סקרנות וכאשר הבחין בקטטה טען כי הרגיש מאוים. באותו הזמן שב לאולם האירועים, נכנס למטבח שהכניסה מותרת אליה רק בידי עובדים ושלף משם סכין גדולה, אותה החביא במכנסיו, ולמרות טענתו על תחושת האיום, חזר לקטטה. בשלב זה לטענת החשוד, הרגיש מאוים בשנית ולכן דקר את ברינג מבלי שזה תקף אותו".

עוד אמר לוין כי "מדובר ברצח מתוך אלימות לשמה. החשוד פעל להעלמת הסכין, החביא אותה בשיחים ונשאר במקום. הוא שיקר לחבריו וסיפר כי כתם הדם על חולצתו נגרם מהניסיון לטפל ולתת עזרה רפואית. מה שכמובן, לא נעשה על ידיו. החשוד הכחיש כל קשר למעשה, ורק כיממה לתוך החקירה מסר גרסה מפורטת והודה במעשה כאשר איננו מביע חרטה ולא נותן שום סיבה הגיונית שמתיישבת עם טענתו להגנה עצמית. לחזור לזירת קטטה ולקחת סכין ממטבח אליו הכניסה אסורה, זה לא מעשה של אדם שלא רוצה להיות מעורב. זהו רצח בדם קר ולא הגנה עצמית. אלימות לשמה שעלתה בחיי אדם. רצח מיותר שהרג שתי משפחות".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully