וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: "מבחוח לא נפגש עם אירנים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.2.2010 / 8:54

מפקד המשטרה בדובאי טוען כי מטרת ביקורו של בכיר החמאס שחוסל בארצו הייתה "כלכלית גרידא". הוא הזהיר את המוסד והחמאס לא לפעול מאחורי גבו

מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן הזהיר את חמאס והמוסד שלא לפעול "מאחורי הגב" של משטרת דובאי בכל הנוגע לחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כשבועיים. בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט" שפורסם הבוקר (רביעי), אמר חלפאן: "כל מי שמנסה לפעול מאחורי הגב שלנו, עלינו להגן על הגב שלו עצמו. הכוונה היא לכל ארגון מודיעיני בעולם, בין אם זה חמאס או המוסד או גוף מודיעיני אחר".

הוא הבהיר עוד כי מטרת ביקורו של אל-מבחוח בדובאי הייתה "כלכלית גרידא" ולא היה לה שום קשר לענייני נשק ותחמושת. הוא אמר כי הטענות הישראליות לפיהן אל-מבחוח הגיע לדובאי כדי להיפגש עם אישים אירנים הן "שקריות וטפשיות"

הוא הוסיף כי "אם אל-מבחוח היה רוצה להיפגש עם אירנים, הוא היה יכול לעשות זאת בסוריה. הרי קל לו יותר לעשות זאת בסוריה (אל-מבחוח מתגורר בסוריה - נ.י) כי אין לאירנים בעיה לבקר בסוריה. הוא יכול היה גם להיפגש עימם באירן. למה שייפגש איתם בדובאי? על כן זו טענה לא נכונה".

אל-מבחוח, בן 50, יליד מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה, היה כאמור ממייסדי הזרוע הצבאית של חמאס. כמי שעמד מאחורי חטיפת ורציחת אילן סעדון ואבי סספורטס, היה אחד המבוקשים הראשונים שבתיהם נהרס על ידי ישראל. בעבר היה אל-מבחוח עצור מספר פעמים בבתי הכלא בישראל אך בשנת 1989 גורש לסוריה, שם הוא חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully