וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס תתקין נק' טעינה בתחנות דור אלון

אבי בר-אלי ודניאל שמיל

3.2.2010 / 7:55

החברות סיכמו על שיתוף פעולה בהקמת תשתית של הרכבים החשמליים. מדובר במזכר הבנות לפרישת עמדות של טעינת מצברים, עם אופציה לפרישת עמדות להחלפת סוללות

בטר פלייס ודור אלון סיכמו באחרונה על שיתוף פעולה בהקמת תשתית של כלי הרכב החשמליים בישראל - כך נודע ל-TheMarker. מדובר במזכר הבנות לפרישת עמדות של טעינת מצברים (בשלב הראשון) בכמה ממתחמי התדלוק של דור אלון, עם אופציה לפרישת עמדות טעינה והחלפת סוללות בכל תחנות תדלוק של דור-אלון בישראל.

לפי הערכות, הפרישה תיעשה בדגש על מתחמי התדלוק הנרחבים והפופולאריים יותר של דור אלון, שנהנית מדומיננטיות בצירי תנועה ראשיים, כמו ארבע התחנות בכביש חוצה ישראל (כביש 6) והתחנות בכביש 443 ובכביש החוף (סמוך ליקום ולגעש). מיקומים אלה אמורים לספק נגישות מקסימלית לנהגי המכוניות החשמליות בצירי תנועה בין-עירוניים.

דור אלון, המיוצגת על ידי משרד עורכי הדין ש. בירן ושות', מפעילה כיום 180 תחנות דלק. החברה, הנמצאת בשליטת דודי ויסמן, מחזיקה גם ב-50% ממניות אברך, המשווקת דלק באמצעות תחנות דלק פנימיות בקיבוצים ובמושבים. דור אלון היא המובילה כיום בענף הדלק בכמה עמדות התדלוק בגז (22 מתוך 48) ומתעתדת להגיע לכ-50 עמדות בשנים הבאות.

בטר פלייס, בניהולו של משה קפלינסקי, תתחיל למכור מכוניות חשמליות ושירותי טעינה בשלהי 2011. בשלב הראשון, הלקוחות העיקריים של החברה צפויים להיות ציי רכב שיחכרו את המכוניות מחברות ליסינג וישלמו על החשמל ודמי שימוש במצבר. המכוניות ייטענו בנקודות טעינה ייעודיות בחניוני החברה החוכרת ולצד בתי העובדים. נקודות טעינה יוקמו גם לצד מרכזי קניות ובילוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully