וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחץ המתנחלים? פקח ההקפאה עבר תפקיד

פקח המנהל האזרחי בנצי קסלר המתגורר בהתנחלות קדומים הועבר מתפקידו לאחר לחץ מצד המתנחלים שמחו על שאכף את צווי ההקפאה. המנהל האזרחי: "השינוי מסיבות מקצועיות"

פקח המנהל האזרחי בנצי קסלר, המתגורר בהתנחלות קדומים שבשומרון, הועבר מתפקידו לאחר לחץ בלתי פוסק של שכניו. המתנחלים הובילו נגד קסלר קמפיין מתמשך במחאה על כך שבמסגרת תפקידו עסק גם באכיפת צווי ההקפאה בהתנחלויות.

בשנה האחרונה התמודד קסלר עם הפגנות מול ביתו, הטרדות טלפוניות והפצת כרוזים בגנותו. שכניו הפעילו עליו לחץ בלתי פוסק להתפטר מתפקידו בהר חברון. באחרונה הוחלט במנהל האזרחי להעבירו לתפקיד אחר שאינו כולל מגע עם המתנחלים, אולם גורמים במנהל טוענים בתוקף כי להפגנות ולכרוזים כנגדו לא היה כל קשר להעברת תפקידו.

על אף טענות המנהל, בקרב המתנחלים רואים בכך הישג משמעותי. "כל הכבוד לקסלר וכל הכבוד למפגינים שגרמו לו לעבור מהתפקיד", אמר לוואלה! חדשות אריה דייויס, תושב המאחז מצפה אביחי, שקסלר פיקח בו על הוצאת צווי הריסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרוז שהפיצו המתנחלים נגד הפקחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מקווה שזאת רק ההתחלה ושאנשים אשר נושאים בתפקידי הרס יצטרפו לכלל אוהבי ישראל. ברור שהמנהל האזרחי יטענו שאין לנו קשר לנושא, אבל כולם יודעים שהיה לחץ ציבורי נגדו, שהובל גם על ידי רבנים", אמר דייויס.

גם פעיל הימין, ברוך מרזל, היה בין המברכים על העברתו של קסלר מתפקידו. "מודה ועוזב- ירוחם", אמר מרזל, והוסיף: "אנו נמשיך ונרדוף בכל דרך לגיטימית את משתפי הפעולה ואת מחריבי ההתיישבות. לא נשכח ולא נסלח למי שייפגע בארץ ישראל".

ממתאם פעולות הממשלה בשטחים והמנהל האזרחי נמסר בתגובה כי "אנו מכחישים כל ניסיון לקשור בין הניוד המקצועי של מר קסלר לבין ההפגנות שהתקיימו מחוץ לביתו וללחץ שלכאורה הופעל עליו. קסלר הינו פקח ותיק ומנוסה ולכן הוחלט להשתמש בניסיונו המקצועי לביצוע עבודות מהותיות ביחידה. מדובר בהחלטה מקצועית, וכל ניסיון לקשור בין הדברים יש בו כדי להטעות את הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully