וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושב לישראל הצעיר הבדואי שחדר לרצועת עזה

רמי שני ויהושע בריינר

3.2.2010 / 8:32

תושב היישוב הבדואי חורה שבנגב חצה אתמול את גדר המערכת אל תוך הרצועה ונעלם. הבוקר הוא הושב ארצה ללא פגע והועבר לגורמי המנהל האזרחי במעבר ארז

הצעיר הבדואי שחצה אמש את הגבול לרצועת עזה הושב הבוקר (רביעי) לשטחי ישראל והועבר לגורמי מנהלת התיאום והקישור במעבר ארז. הצעיר, תושב היישוב חורה שבנגב, חצה את גדר המערכת ונכנס לשטח רצועת עזה.

עם הגעתו ארצה נבדק הצעיר, והוא יועבר לחקירה במשטרה על הפרת צו שטח צבאי סגור. במהלך הלילה קיימו אנשי מנהלת התאום והקישור במעבר ארז שיחות להשבתו עם גורמים בעזה הכפופים לרשות הפלסטינית. גורם צבאי בכיר אמר כי "בישראל מרוצים מכך שהתיאום בין ישראל והשלטונות ברצועה ממשיך לפעול כבעבר, זאת למרות האתגר שמציב שלטון החמאס".

כוח צה"ל זיהה את האיש חוצה את הגדר לכיוון צפון הרצועה באיזור קיבוץ מפלסים. האיש, שככל הנראה מעורער בנפשו, ניסה כבר בעבר לחצות את הגבול לירדן ומצרים ואף לשטחי הרשות הפלסטינית.

עם זיהוי כניסתו לרצועה החלו כוחות גדולים של צה"ל לסרוק את האיזור, וגילו את עקבותיו של האיש שהובילו לשטח הרצועה. על פי מספר דיווחים, האיש נעצר עם כניסתו לרצועה על ידי כוחות המשטרה של חמאס. משפחתו המורחבת של הצעיר פנתה במהלך היום למספר חברי כנסת ערביים על מנת שיסייעו בהחזרתו של האיש.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully