וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומי לקה בשפעת החזירים? האחראי על החיסון

סגן שר הבריאות של צ'כיה, שמונה על ידי הממשלה להיות אחראי על חלוקת החיסונים נגד שפעת החזירים הודיע כי הוא עצמו לקה במחלה, אך אין בכוונתו להתחסן

בכיר במערכת הבריאות של צ'כיה האחראי בין היתר על קבלת ההחלטה האם להפוך את החיסונים נגד שפעת החזירם לחובה עבור אזרחי המדינה, הודיע היום (שלישי) כי הוא עצמו לקה במחלה. בתקשורת המקומית דווח, כי מייקל ויט, סגן שר הבריאות והממונה על בריאות הציבור התקשר אתמול למשרדו והודיע כי הוא חלה בשפעת החזירים, לאחר שלא הצליח לקבל חיסון נגד המחלה.

"אני סובל מבעיות בשרירים ויש לי כאב ראש. פשוט יש לי את כל הסממנים של המחלה", צוטט ויט בסוכנות הידיעות הצ'כית CTK. סגן השר הסביר כי מרבית מקרי השפעת השנה היו גרסאות כלשהן של שפעת החזירים והוסיף: "אני פשוט משוכנע שגם אני חליתי בה".

ויט היה צפוי לקבל את החיסון נגד השפעת, שעל חלוקתו הוא עצמו אחראי, בימים הקרובים, אולם כעת הוא יוותר על החיסון. "זה פשוט חסר משמעות עבורי כרגע, כיוון שהגוף שלי ייצר כמות מסוימת של נוגדנים כאשר הוא יתגבר על שפעת החזירים. אני לא סובל מבעיות בריאותיות נוספות, אז אני מאמין שאהיה בריא בתוך שבוע", אמר ויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully