וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס נגד פיאד: תורם למדיניות הכיבוש

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.2.2010 / 12:52

חמאס תוקף את רה"מ הפלסטיני על השתתפותו המתוכננת בכנס הרצליה. לטענת הארגון, הרשות קשרה את גורלה למדיניות הכיבוש ולאינטרסים של ישראל

חמאס גינה היום (שלישי) את כוונתו של ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד להשתתף הערב בכנס הרצליה. דובר הארגון, סאמי אבו זוהרי, אמר כי "שיתוף הפעולה בין הרשות ברמאללה לבין ישראל, הגיע לרמה של השתתפות פלסטינית בגיבוש מדיניות הכיבוש". לדבריו, השתתפותו של פיאד בכנס הרצליה מבטאת באופן ברור עד כמה התנערה הרשות מהחוקים הלאומיים וקשרה את גורלה למדיניות הכיבוש ולאינטרסים של ישראל.

הערב צפוי פיאד להשתתף בכנס הרצליה העשירי הנערך במרכז הבינתחומי בעיר, במסגרת פאנל "התהליך המדיני: המסלול הישראלי-פלסטיני" בהשתתפות שר הביטחון אהוד ברק ובהנחיית יו"ר כנס הרצליה, אלוף (מיל.) דני רוטשילד. בנאומו צפוי פיאד להתייחס, בין השאר, לקיפאון במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ובתכנית הממשלה הפלסטינית לשנה הקרובה.

לפני שבועיים דחה פיאד את האשמותיה של ישראל כי הוא מסית נגדה ואמר שישראל מאשימה אותו בכך על מנת להתחמק ממחויבותה בכפוף למפת הדרכים. פיאד אף התבטא בעבר נחרצות נגד מדיניות ישראל בשטחים. לדבריו, "הגיע הזמן שהעם הפלסטיני, הנתון תחת כיבוש, ישיג את זכויותיו הלאומיות ואת חירותו מבלי להיות כפופים לתנאים שמנסה ישראל לכפות עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully