וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוס במכתב לעובדיו: "לא נעצור את התנופה"

2.2.2010 / 12:42

מנכ"ל בית ההשקעות פסגות רועי ורמוס, פנה במכתב אישי לעובדיו לאחר התפוצצות הפרשה בה חשודים שניים ממנהליו הבכירים של בית ההשקעות בהרצת מניות

שלום לכולם,

אתמול בערב פורסם בכלי התקשורות ששני עובדי פסגות לשעבר – דוד אדרי, לשעבר סמנכ"ל ברוקראז', ושי בן דוד, לשעבר מנהל חדר המסחר, חשודים בעבירות לפי חוק ניירות ערך. דוד ושי סיימו את עבודתם בחברה בעקבות החלטת החברה שהתקבלה לפני מספר חודשים לסגור את פעילות הנוסטרו (חשבון אשר באמצעותו מבצע חבר בורסה פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך עבור עצמו). מקור ההחלטה הינו בתפיסה האסטרטגית של החברה לפיה, על מנת למלא נאמנה את מחויבותה ללקוחות והעמיתים, עליה להתמקד בפעילות ניהול נכסים עבור לקוחות וכמובן שלהחלטה זו אין לה כל קשר לחשדות שפורסמו.

לפי הפרסומים, החשדות הינם ביחס לכספי הנוסטרו של החברה והם אינם נוגעים לכספי הלקוחות והעמיתים בקופות הגמל בקרנות הנאמנות ובתיקים המנוהלים בפסגות.

פסגות, שחורטת על דגלה את ערכי המקצועיות, הנאמנות והאחריות ללקוחותיה ועמיתיה, הוכיחה לאורך השנים כי ניהול כספם של אנשים אחרים אינו מתמצה בניהול השקעות, ניהול סיכונים זהיר ואחראי ויצירת ביצועי השקעות טובים לאורך זמן, אלא הוא טומן בחובו אחריות להגנה על כספי המשקיעים. המוניטין שצברה החברה במהלך שנות פעילותה הינו הערך המרכזי שלנו ואנו נעשה את כל מה שנדרש בכדי לשמור עליו. לצד שיתוף פעולה מלא ומוחלט עם רשות ניירות ערך, אנו נקיים תקשורת שוטפת, פתוחה מקצועית ומוגברת עם כל עמיתנו ולקוחותינו.

אין לנו כוונה לתת לארועים לעצור את התנופה בה מצויה החברה בשנים האחרונות ואנו נמשיך לפעול בכל הכח כדי להצדיק את אמון הלקוחות והעמיתים, וכדי להמשיך לשאת בגאון את התואר בית ההשקעות הגדול והאחראי בישראל.

אני סומך בביטחון מלא על כל עובדי החברה שידעו לעמוד ביחד, ובטוח כי ימשיכו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו.

רועי ורמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully