וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים סודמי יואשמו ברצח לאון בן ה-7

רמי שני

2.2.2010 / 11:52

במשטרה טוענים כי האחים סודמי חנקו למוות את לאון קלנטרוב והיו מודעים למעשה ולתוצאותיו. מהחקירה עולה כי קלנטרוב ביקר אצל האחים מספר פעמים לפני שנרצח

עוז מרון

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

במשטרת ישראל חושדים כי שני האחים סודמי רצחו את הילד לאון קלנטרוב בחניקה, כשהם מודעים באופן מלא למעשה ולתוצאותיו בעת האירוע. על פי ממצאי החקירה תגיש היום המשטרה הצהרת תובע על כוונתה להגיש כתב אישום כנגד השניים בסעיף רצח.

מחקירת המשטרה עולה עוד כי השניים פיתו את הילד לבוא אל ביתם וכי ככל הנראה לא מדובר בפעם הראשונה בה ביקר קלנטרוב בביתם. חוקרי המשטרה טוענים כי האחים סודמי לא אנסו את הילד בן ה-7, אך ביצעו בו מעשים מגונים עד אשר הגיעו לסיפוק מיני. אח"כ חנקו אותו למוות והכניסו את גופתו אל מתחת לאחת המיטות בחדרם.

בשבוע שעבר במהלך דיון בהארכת מעצרם של האחים אדיר ונאור סודמי, פורסם לראשונה כי שרידי זרע נמצאו על גופתו של קלנטרוב בן השבע. מחומר החקירה עולה כי האחים סודמי החשודים ברציחתו, לא אנסו את קלנטרוב אך ביצעו בו מעשים מגונים וכתוצאה מכך נמצאו על גופו ובגדיו סימני הזרע. פרקליטם של השניים, עורך דינם ירון פורר סיפר עוד כי במהלך הדיון התגלו פרטים חדשים מהחקירה. בין השאר, התגלה כי לאון קלנטרוב נחנק כתוצאה מהנחת יד על פיו. עורך הדין פורר העריך כי המשטרה תתקשה לקבוע למי מהשניים שייכים שרידי הזרע שנמצאו שכן מדובר בתאומים בעלי פרופיל גנטי זהה.

במשטרה לא מגדירים את האחים כפדופילים, אך הם מעריכים כי השניים כשירים לעמוד לדין על אף מוגבלותם השכלית. בנוסף, בידי המשטרה נמצאים מסמכים המצביעים על כך שהשניים נבדקו זמן מה לפני הרצח. לפי חוות הדעת שכתב ראש שירותי הרווחה ביישוב להנהלת מחוז מרכז של משרד הרווחה, הם לא היו זקוקים לפיקוח רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully