וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכר סירב לתת אלכוהול בחינם - והותקף

איילה חננאל

1.2.2010 / 21:13

תושב נתניה בן 22 הגיע שיכור לקיוסק במרכז נתניה. לאחר שהמוכר סירב לתת לו אלכוהול ללא תשלום, תקף אותו הצעיר ושבר את אפו. לאור המעשים נידון לחצי שנה של עבודות שירות

תושב נתניה, בן 22, נידון היום (שני) לעבודות שירות למשך חצי שנה בגין שבירת אפו ותקיפתו של מוכר קיוסק שחטאו היחיד היה שסירב לתת לו אלכוהול ללא תשלום. הצעיר כבר הורשע בעבר בעבירות סמים, אלימות ורכוש.

לפי כתב האישום נגד הצעיר, הוא נכנס בתחילת יוני שיכור לקיוסק במרכז העיר נתניה, שם ביקש מהמוכר בקבוק אלכוהול ללא תשלום. משסירב לבקשתו, סטר התוקף למוכר, שהגיב לסטירה ובמקום התפתחה, ככל הנראה, קטטה בין השניים. לאחר מספר דקות שב התוקף לקיוסק, הפעם מלווה בחבר, ויחד היכו השניים את פני המוכר באגרופים. התוקף השיכור אף חבט בפניו בעזרת מקל מגב. השתלשלות האירועים תועדה בקלטת אבטחה, והיו לו גם עדי ראייה. עם זאת, זהותו של התוקף השני עדיין אינה ידועה למשטרה.

לטענת פרקליטו של התוקף, עו"ד מירון רוזנטל, הוחלט להגיע להסדר טיעון בין הצדדים, במסגרתו הוחלט כי התוקף יישלח לגמילה ושיקום מאלכוהול, בעיה ממנה סבל שנים ללא כל טיפול. בנוסף, סוכם בין הצדדים כי לאחר שיעבור את הטיפול בהצלחה, הוא יפצה את המתלונן בגין החבלה באפו בגובה 8,000 שקל ויבצע עבודות שירות במשך שישה חודשים.

בית משפט השלום בנתניה אימץ את הסדר הטיעון בין הצדדים בהתחשב בנסיבות חייו הלא פשוטות של התוקף ובעובדה שעברו הפלילי הינו מכביד ושהעבירה האחרונה בה הורשע היתה בשנת 2003. לדברי השופט טרסי, "מדובר בענישה קלה ומתונה, ושוב ניתן לראות שבתי המשפט מוכנים לבוא לקראת נאשמים שמבצעים שינוי משמעותי בתפיסת עולמם ומצליחים לשקם את אורח חייהם ולהיגמל גמילה של ממש מהתמכרויות לסמים ומאלכוהול, שכיום מהווים תת תרבות שגורמת לביצועם של עבירות רבות בתחום האלימות בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully