וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרה של נטליה קרליק הוארך עד תום ההליכים

איילה חננאל

1.2.2010 / 13:42

נטליה קרליק המואשמת בהריגה בפרשת רצח בני משפחת אושרנקו תישאר במעצר עד תום משפטה. בית המשפט סירב לבחון חלופת מעצר

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; עריכה: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה האריך היום (שני) את מעצרה של נטליה קרליק, אישתו של דמיאן קרליק הנאשם ברצח בני משפחת אושרנקו, עד תום ההליכים במשפט נגדה. נטליה קרליק מואשמת בהריגה. בנוסף, דחה בית המשפט את בקשת עורך דינה אבי כהן מהסנגוריה הציבורית לשלחה לתסקיר מבחן על מנת לבחון חלופת מעצר.

לפי כתב האישום, נטליה, אשתו של דמיאן קרליק, מואשמת כי העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית משפחת אושרנקו. לאחר ששיכפל דמיאן את המפתחות, החזירה נטליה את הצרור למקומו. לאחר מספר ימים, הבינה האישה שסיפקה לנטליה את צרור המפתחות, כי דמיאן ונטליה מתכננים לבצע התפרצות לדירה, אך נטליה איימה עליה פן תספר על כך למישהו.

נטליה מואשמת כי לאחר הרצח היא סייעה לדמיאן לפשוט את בגדיו, אשר היו מגואלים בדם, להתקלח ולחבוש את ידו הפצועה. לאחר מכן, הלכו נטליה ואולג קרליק ברחבי העיר תוך שהם משליכים במקומות שונים את צרור המפתחות של משפחת אושרנקו, הסכין ששימשה לרצח וכן בגדים מגואלים בדם.

פרקליטה של נטליה קרליק, עורך הדין אבי כהן הכחיש במהלך המשפט שהיא הייתה מעורבת ברציחות ושידעה עליהן. "היא בוודאי ובוודאי לא יכלה לצפות את המעשה המטורף של בעלה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully