וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני נערך לקרב על המזונות

טליה שחר

31.1.2010 / 22:05

ערב נסיעתו לישראל הופיע ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני חמוש בארבעה עורכי דין לדיון ראשון בנושא גירושיו מאשתו, הדורשת מזונות שנתיים של 56 מיליון דולר

ראש ממשלת סילביו ברלוסקוני נלחם במסגרת תפקידו במאפיה האיטלקית ובמערכת המשפט עוינת, לדבריו, אך בסוף השבוע הוא נתקל ביריבו הקשוח ביותר – אשתו. ברלוסקוני ואשתו ורוניקה לאריו נפגשו אתמול (שבת) בבית משפט במילנו בפעם הראשונה מאז שלאריו הגישה בקשה לגירושין לפני תשעה חודשים עקב מערכות היחסים שלו עם נשים צעירות.

ראש הממשלה לא לקח סיכונים והופיע לדיון עם ארבעה עורכי דין, לעומת עורך דין אחד בלבד של ולריו. בני הזוג שהו באותו חדר למשך 20 דקות בלבד, אך עורכי דינם המשיכו לדון במשך חמש שעות.

הדיון נערך על מנת לבדוק האם ישנה אפשרות ששני הצדדים יגיעו להסכם מרצון. על פי דיווחים, לאריו דורשת מזונות בסכום של 4.5 מיליון דולר בחודש, או כ-56 מיליון דולר בשנה. עורכי דינו של ברלוסקוני טוענים כי סכום זה מופרז, ומבקשים להתפשר על סכום מקסימלי של 390,000 דולר בחודש, כך דיווח העיתון "הטיימס" הלונדוני.

אשתו של ברלוסקוני הודיעה במאי על רצונה להתגרש מראש הממשלה, עקב יחסיו עם צעירה בת 18. בנוסף, נשמעו טענות לכאורה כי הוא ניסה להביא לבחירתן של צעירות המופיעות בטלוויזיה לפרלמנט האירופי. ולריה כינתה את מצבו של בעלה כ"לא בריא", ואמרה שהיא לא יכולה להישאר עם גבר ש"נפגש עם ילדות מתחת לגיל החוקי". מאוחר יותר היא אף אמרה שהוא זקוק לטיפול בהתמכרות למין. על פי העיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה", לאריו גם מבקשת כי שלושת ילדיהם של בני הזוג יזכו לנתח מהונו של אביהם הזהה לזה של שני ילדיו מנישואיו הראשונים.

אך ברלוסקוני לא מתכוון להיפרד מכספו בלי מאבק. עורכי דינו חשפו אתמול פרטים על חוסר נאמנותה לכאורה של לאריו, וערערו על דרישתה לפיצויים עקב היותה הצד הנפגע. אחרי ששערוריית המין של ברלוסקוני התפוצצה במאי, טען עיתון ימני כי לאריו ניהלה רומן עם שומר הראש שלה, טענות שהוכחשו על ידי מקורביה.

השופטת בתיק בני הזוג ברלוסקוני קבעה דיון נוסף בחודש מרץ. ברלוסקוני מנסה למנוע מאבק משפטי ממושך על חלוקת הונו, המוערך ב-7 עד 11 מיליארד דולר. לפי "הקוריירה דלה סרה", הוא איים למנוע מרעייתו לקבל את הווילה המפוארת שלהם במילנו המוערכת בשווי של כ-110 מיליון דולר, אם הם לא יגיעו להסכם דמי מזונות וחלוקת שאר הנכסים שלו במילנו, סרדיניה, לונדון, ברמודה וניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully