וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש למועצת יש"ע - יועץ נתניהו בעבר

31.1.2010 / 21:00

שבועיים לאחר התפטרותו של פנחס ולרשטיין, מונה נפתלי בנט לתפקיד המנכ"ל. בנט, ששימש בעבר כראש מטה הליכוד, היה גם מנכ"ל חברת סטארט-אפ ושירת בסיירת מטכ"ל

מועצת יש"ע מינתה הערב (ראשון) מנכ"ל חדש במקומו של פנחס ולרשטיין שהודיע על התפטרותו לפני כשבועיים. את ולרשטיין יחליף נפתלי בנט, בן 37 תושב רעננה, מנכ"ל חברת סטארט-אפ ומי שכיהן כראש מטהו של בנימין נתניהו ב-96'. בנט אף שירת בעברו בסיירת מטכ"ל וכן ביחידת מגלן. "אני משוכנע שבנט הוא האיש הנכון להצעיד את המערכת של מועצת יש"ע להתמודדות עם אתגרים גדולים", אמר יו"ר המועצה דני דיין.

בנט, בעל תואר ראשון במשפטים, הקים בעבר את חברת CYOTA שהתמחתה במאבק בהונאות פיננסיות ושימש כמנכ"ל החברה עד מכירתה בשנת 2005 תמורת 145 מיליון דולר. ב-2006 שימש כראש מטה יו"ר הליכוד דאז בנימין נתניהו ובשנה האחרונה שימש כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ סולוטו. את שירותו הצבאי עשה בסיירת מטכ"ל, משם עבר לשמש כמפקד ביחידת מגלן והשתחרר בדרגת רס"ן.

מנכ"ל מועצת יש"ע היוצא, פנחס ולרשטיין הודיע על פרישתו מהתפקיד לפני כשבועיים בעקבות מחלוקות בינו לבין יו"ר המועצה דני דיין. בחודשים האחרונים התגלעו מספר מחלוקות בין ולרשטיין לדיין, בין היתר בשל דבריו של ולרשטיין נגד חיילי חטיבת כפיר שהניפו שלטי מחאה בכותל.

דבריו של ולרשטיין לא זכו לגיבוי של יתר חבריו למועצה. "גם בדיון האם לגנות את התנהגות החיילים במסדר צבאי לא שמעתי עד היום מחברי המזכירות כאלה המצדיקים התנהגות זו של החיילים", כתב ולרשטיין במכתב ההתפטרות שהגיש לדיין. ולרשטיין הוסיף וכתב כי "כמו כן, שתיקתנו בכלל, הן על פגיעה במנהיגינו, והן על שיטת 'תג מחיר', תהיה לנו לרועץ. זו אינה שאלה של טקטיקה, זו עמדה מהותית הרואה במדינת ישראל "ראשית צמיחת גאולתנו", ולכן כל צעד שמשמעותו פגיעה במהלך חיזוק המדינה, ובוודאי פגיעה בצה"ל, מכל כיוון, אינו נסלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully