וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא שיקומי חשוד שהונה את משרד הביטחון

קובי מנדל

31.1.2010 / 17:13

הרופא, שעובד באגף השיקום של משרד הביטחון, ובעל עסק למכירת ציוד אורתופדי לנכים חשודים כי בשנה וחצי האחרונות הונו את משרד הביטחון בעשרות אלפי שקלים

רופא באגף השיקום של משרד הביטחון בחיפה ובעל עסק למכירת ציוד אורתופדי לנכים בקרית מוצקין נעצרו היום (ראשון) בחשד שבשנה וחצי האחרונות הונו את משרד הביטחון בהיקף של עשרות אלפי שקלים. לפי החשד הרופא היה מעביר פניות פיקטיביות עם שמות נכי צה"ל לבעל העסק בקרית מוצקין אשר היה מגיש קבלות למשרד הביטחון ולאחר מכן השניים היו מתחלקים ברווחים. הפרשה נחשפה לאחר בדיקה שנערכה על ידי יחידת החקירות במשרד הביטחון וממצאיה הועברו לחוקרי מפלג ההונאות של המחוז הצפוני.

מחקירת המשטרה הצטברו עד כה שמות של 30 נכי צה"ל בהם נעשה שימוש ללא ידיעתם. רב פקד אהרון גלאור מסר לוואלה! חדשות כי המשטרה תבקש מחר להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בחיפה.

בנובמבר נעצרו שני רופאים בחשד שהוציאו במרמה עשרות אלפי שקלים מקופת חולים מאוחדת. לפי החשד עשו הרופאים שימוש בכרטיסים מגנטיים של חולים כדי לדווח על ביקוריהם כביכול ולדרוש תשלום עבור הטיפול בהם. השניים, רופא בן 55 מעראבה ורופא נוסף בן 40 מסכנין, חשודים בנוסף כי קיבלו מבתי מרקחת מוצרי קוסמטיקה שונים עבור מרשמים של תרופות שמסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully