וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן נוסף בגל האלימות בתחנה המרכזית בת"א

איילה חננאל

31.1.2010 / 12:30

חקירת שוד חנות בתחנה המרכזית החדשה בת"א הפכה לחקירת רצח עם מותו של עובד החנות, גבר כבן 60. עם מותו עלה מניין מקרי הרצח באזור לשישה

גל האלימות באזור התחנה המרכזית בתל אביב ממשיך לגבות קורבנות. ביום חמישי מת מפצעיו גבר כבן 60, אשר החנות בה עבד נשדדה בתחילת החודש. החנות עוסקת בהעברת כסף של עובדים זרים לחו"ל וממוקמת בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב.

במהלך השוד, אשר עדיין נמצא בחקירת המשטרה, נגנב מהמקום סכום כסף רב והעובד הותקף ופונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב. במהלך אשפוזו בבית החולים הורע מצבו וכאמור הוא מת מפצעיו ביום חמישי. חקירת האירוע הוטלה על מחלק התשאול במרחב יפתח. עם מותו של העובד עלה מניין מקרי הרצח באזור התחנה המרכזית בתל אביב לשישה מקרים אך זו הפעם הראשונה בגל מקרי הרצח הללו בהם נרצח אדם שאינו עובד זר.

לפני כשבועיים דקר עובד זר מסודן את אחיו בתוך חנות בגדים באזור התחנה המרכזית בתל אביב. מחקירת המשטרה עלה כי הדקירה בוצעה במהלך קטטה בין שני האחים. כוחות מגן דוד אדום, שהוזעקו למקום, ניסו לבצע החייאה בנדקר, בן 37 שגרונו שוסף, אך נאלצו לקבוע את מותו. שוטרי מרחב יפתח עצרו את האח, בן 28, בחשד לדקירה.

שבוע לפני כן אירע רצח נוסף באזור. במקרה זה נדקר למוות עובד זר כבן 30 מאריתריאה במהלך עימות שפרץ בינו לבין עובד מסודן. מחקירת המשטרה עלה כי בין השניים התפתח וויכוח ובשלב מסוים שלף החשוד ברצח סכין ודקר את העובד מאריתריאה בחזהו. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו אותו במצב אנוש לבית החולים, שם מת מאוחר יותר מפצעיו.

לאחר מקרה זה מסרו גורמים במשטרה כי "אזור נווה שאנן מרכז בתוכו בעיות רבות שהינן תוצאה של הזנחה מרובת שנים של כל הרשויות ומתאפיין בסחר בסמים וזנות. הפליטים מסודן, תוך התערות בעולם התחתון המקומי, הפכו לחלק מגורמי הפשע באזור וגם קורבן שלו, כאשר רבים מהם מידרדרים לשימוש בסמים ואלכוהול ונקלעים לקטטות אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully