וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קיבל טרמפ משוטרת וגנב את כספה

איילה חננאל

31.1.2010 / 12:45

אדם שנעצר בחשד לתקיפת אחותו ושוחרר בערבות עצמית מתחנת משטרה בראשון לציון, חשוד כי גנב את ארנקה של השוטרת שהסיעה אותו הביתה בניידת המשטרתית

למרות הניסיון הרב בטיפול בעבריינים, גם שוטרים נופלים לעתים בפח: שוטרת מראשון לציון גילתה היום (ראשון) כי ארנקה נגנב בידי לא אחר מהאיש אותו הסיעה הביתה בניידת, בתום חקירה משטרתית.

האיש, בן 34, הובא הבוקר לתחנת המשטרה ראשון לציון בחשד שתקף את אחותו, ולאחר חקירת המשטרה הוחלט לשחרר אותו בערבות עצמית ולהרחיק אותו מהבית. ניידת משטרה הסיעה אותו בחזרה לדירתו כדי לקחת משם חפצים, ולאחר מכן המשיכה, לבקשתו, לרחוב הרצל בעיר.

לאחר שירד מהניידת, התעורר בלבה של השוטרת שנהגה בניידת חשד כי שמעה את הפעמונים התפורים על ארנקה מצלצלים, ולאחר בדיקה מהירה גילתה כי הארנק נעלם.

השוטרים חזרו למקום בו הורד החשוד מהרכב, סרקו את המקום כדי לאתרו, ומכשאותר ערכו על גופו חיפוש שלא הניב דבר. בתחילה הכחיש החשוד כל קשר לאירוע, אולם לאחר מכן הצביע על המקום בו השליך את הארנק. לטענת המשטרה, בחקירתו הודה החשוד כי גנב את הארנק והסביר שלא היה לו לאן ללכת והיה מעוניין בכסף לחדר בבית מלון. החשוד נעצר בשנית, ויוחלט מה לעשות בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully