וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה איימה לרצוח עובדת בביה"ח פוריה

30.1.2010 / 17:57

בית החולים פוריה טוען כי בני משפחתה של אישה המאושפזת במחלקה הגריאטרית השתוללו ואיימו לרצוח עובדת במקום. גם בשבוע שעבר אירעו בבית החולים תקריות אלימות

בני משפחה של אישה המטופלת במחלקה הגריאטרית בבית החולים פוריה בטבריה חשודים שאיימו (שבת) לרצוח את אחת העובדות במוסד. כך טוענים בבית החולים. העובדים הזעיקו את מחלקת הביטחון של בית החולים שעיכבה את בני המשפחה עד להגעת המשטרה למקום.

דוברת בית החולים, לילך דומינגז, אמרה לוואלה! חדשות כי בין העובדת לבתה של המטופלת פרץ ויכוח סביב השאלה היכן להאכיל את האישה. "הבת החלה לקלל ואיימה כי בני המשפחה האחרים ירצחו את העובדת. מעט אחר כך, אחד הבנים התקשר למחלקה וביקש למסור לעובדת כי הוא מתכוון להגיע לבית החולים על מנת 'לסגור עימה חשבון'. הגשנו מיידית תלונה למשטרה וקראנו למחלקת הביטחון שעצרה את הבת".

"כאשר הגיע אחד האחים לביה"ח, הוא רצה להיכנס למחלקה תוך שהוא מאיים ברצח. בשלב הזה השתלטו עליו המאבטחים והמתינו למשטרה", אמרה דומינגז, שביקשה לציין כי משטרת טבריה נענתה לקריאה במהירות.

בדיוק לפני שבוע אירעה בבית החולים תקרית אלימה נוספת. שני מאבטחים הותקפו על ידי ארבעה בני משפחה שהיו תחת השפעת אלכוהול, תושבי המועצה המקומית בועיינה נוג'ידאת, שהגיעו לחדר המיון כדי לטפל בחתך בראשו של אחד מהם.

כאשר הצוות הרפואי ביקש משלושה מהם לצאת מהחדר על מנת לטפל בצעיר, הם החלו להתפרע. מאבטחי בית החולים שנקראו להוציאם מהמקום הוכו נמרצות, והם סובלים מחבלות יבשות. המשטרה פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully