וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האובך: המונים טיילו באתרי הטבע

קובי מנדל

30.1.2010 / 15:50

האובך הכבד לא הרתיע את מאות אלפי הישראלים שטיילו בפארקים ובאתרי הטבע מהצפון ועד הדרום. יו"ר פורום תיירני הגליל: "כמות כזו של מטיילים לא הייתה בצפון כבר מזמן"

מאות אלפי בני אדם פקדו את הגנים הלאומיים ואת אתרי הטבע לכבוד ט"ו בשבט. "כמות כזו של מטיילים לא הייתה מזמן באזור הצפון", אמר מאיר לוי, יו"ר פורום תיירני הגליל.

"מאות אלפי משפחות פקדו את אתרי התיירות, אזורי הנחלים והמפלים השוצפים, ובהם מפל תנור במטולה, מפל סער, אזור טיילת הירדן בכפר בלום ועוד". לדברי לוי, התפוסה בחדרי האירוח והמלונות עמדה על ממוצע גבוה של 85%."

אתרי התיירות בגליל נערכו לכמות הגבוהה של המטיילים והציעו טיולי פריחה וסדנאות שונות ברוח החג. במוזיאונים בתל חי ובתפן נערכו סדנאות לצילום עלים ופרחים מן הטבע והצגות ילדים בנושא עצים , בכפר הנופש גונן קיימו סדנה להכרת חיות הבר הפצועות המטופלות עד לשיקומם ושחרורם לטבע, בנגריה של "סבא יוסי" בנמל עין גב נערכה סדנה לבניית צעצועים מעץ להורים וילדים.

גם על פי נתוני הקרן קרן קיימת לישראל, מזג האוויר האביך לא הרתיע את המוני הישראלים, שגדשו את פארקים והאתרים השונים.

בצפון נראתה תנועה ערה באזור רמת הגולן וביער מבוא חמה. בגלבוע הגיעו המטיילים למנחת מגידו לחזות בפריחת הכלניות. באזור מרכז- הגיעו 17 אלף משפחות ליער בן שמן שם נערך לכבוד ט"ו בשבט אירוע "צבע וטבע". באזור ירושלים טיילו ההמונים בחבל עדולם, יער עמינדב ויער ירושלים. ואילו בדרום העדיפו את יער המלאכים-שחריה, יער בארי ויער יתיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully