וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחובות: 2 נעצרו בחשד שכלאו ואנסו בן 13

איילה חננאל

29.1.2010 / 22:16

שני גברים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד שכלאו ילד בן 13 ואנסו אותו. בעקבות המקרה נזקק הילד לטיפול רפואי. מעצרם של השניים הוארך בשלושה ימים. הם מכחישים כל קשר למעשה

שני גברים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו אתמול (שישי) בחשד שכלאו ילד בן 13 ואנסו אותו במשך מספר שעות בדירתם ברחובות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי המעשה ככל הנראה בוצע ביום רביעי האחרון ובעקבותיו הילד נזקק לטיפול רפואי. בית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של החשודים, האחד ערבי ישראלי והשני פלסטיני שוהה בלתי חוקי, בשלושה ימים.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים מתגוררים באותו הבניין בו מתגורר הילד וכי ככל הנראה הזמינו את הילד לבוא לדירתם. לפי החשד לאחר שנכנס, אנסו אותו הגברים במשך מספר שעות וביצעו בו מעשי סדום. הילד שב הביתה וסיפר לאימו על אשר אירע והיא לקחה אותו למשטרה.

מצבו של הילד קשה מאוד והוא כמעט ואינו מתקשר. עובדת סוציאלית, שהוזעקה במיוחד, הצליחה לדובב אותו במעט והילד סיפר לה כי נאנס בידי שני הגברים. הבוקר פרצו שוטרים מתחנת משטרת רחובות לביתם של השניים ועצרו אותם. בדירתם מצאו השוטרים עדויות אשר מאוששות את החשדות התלויות נגדם. שני החשודים מכחישים כל קשר למעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully