וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אריאל, בירת השומרון, תישאר בישראל"

29.1.2010 / 13:46

בטקס נטיעת עצים לכבוד ט"ו בשבט שהתקיים באריאל אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי אריאל תמשיך להתפתח. "כל מי שמבין בגיאוגרפיה יודע כמה אריאל חשובה"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: דורון שטיין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שישי) בטקס נטיעת עצים באריאל. במהלך הטקס אמר נתניהו כי, "שלושה יסודות אנו נוטעים כאן - התעצמות, התיישבות ותרבות. כל מי שמבין בגיאוגרפיה של ארץ ישראל יודע כמה אריאל חשובה". נתניהו פירט כי, "התיישבות - כי כאן זה הלב של ארצנו, כאן היו אבותינו, כאן נישאר ונבנה. תרבות - כי אנחנו נבנה לצד המרכז האוניברסיטאי באריאל גם מרכז תרבותי שישלים אותו. אנו רוצים להעמיק את השלום ואת דו הקיום עם שכנינו. אבל זה לא יעצור אותנו מלהמשיך את החיים כאן, להמשיך לנטוע ולבנות. בירת השומרון, אריאל, תהיה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מארץ ישראל וממדינת ישראל בכל הסדר שלום עתידי. אנו מתכוונים לעזור לה להתפתח".

בטקס השתתפה גם אדווה אנטלר, תושבת אריאל בת 15, ששכלה את שני אחיה בפיגוע במומבסה. נתניהו אמר לה: "אני מאחל לך שתצמחי ותנטעי עוד הרבה ענפים. כאן באריאל יגורו ילדייך ונכדייך".

גם ביום ראשון השתתף נתניהו בטקסי נטיעות עצים בגוש עציון ובמעלה אדומים. בביקורו במעלה אדומים אמר נתניהו כי היום מעלה אדומים ניצבת כחלק מירושלים רבתי", עוד הוסיף נתניהו כי "אנחנו כאן, נישאר כאן, ונבנה כאן, כחלק מירושלים רבתי. באתי הנה מגוש עציון, שערה הדרומי של ירושלים, עכשיו אנו במעלה אדומים, שערה המזרחי של ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully